vineri, 26 septembrie 2014

La pescuit

Era intr-o duminica senina,tocmai bine de mers la pescuit. Zis si facut.
Plec cu parintii la pescuit. Stam pe balta si da-i si prinde, mai mult tata decat mine, eu nici momeala nu ma pricepeam sa pun in carlig. Asa ca toata plimbarea la pescuit a fost mai mult deliciul tatalui meu, care a fost cel mai fericit din toti, prinzand si ceva peste si amuzandu-se copios pe seama mea.
Cand am venit acasa, ne-am apucat sa curatam captura lui tata.
Unul dintre pesti mi-a sarit in piept. Oare s-o fi crezut pasare de a zburat din chiuveta?
M-am speriat si nu am vrut sa curat peste mult timp. S-a apucat tata sa faca saramura. Ce bunatate!
Cu toate ca eu eram cu gandul numai la pestele ce sarise pe mine, parca imi venea si sa rad si sa plang, fiind un copil sensibil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu