marți, 7 octombrie 2014

Cu nepotelul in delta


Plecam in delta cu masina bine-nteles luandu-l si pe nepotelul nostru de 5 anisori.E asa de simpatic,nu mai zic ce nazdravan este(si acum cand ma gandesc imi vine sa rad,ce a facut acolo).
Tot drumul pina in delta a vorbit vrute si nevrute,abia astepta sa ajunga.Auzind de la noi ca acolo se poate pescui,te plimbi cu barca...
Si uite cum ajungem si descarcam bagajul de zici ca ne mutam de tot acolo,cate am luat cu noi si cortul normal..Asezam cortul si plecam spre locul unde vrem sa pescuim.
Hai sa pescuiasca si el,ii aratam cum sa tina undita si sa o arunce in fata,el tot o dadea pe spate,el radea cel mai tare,asa de mult ii placea,zicea:uita-te,prind pestisori,si mai arunca odata undita si mai radea un pic.
Si totusi,fiind in delta,ce era mai potrivit decat o barca ca sa ne ajute sa descoperim frumusetile acelor ape.
Asadar,am inchiriat o barca de la un localnic pescar.Sa vedeti ce mutrisoara a facut nepotelul meu dragalas cand a vazut ce ne urcam in barca si dam la vasle,ar fii vrut sa dea si el,dar fiind grele pentru el normal ca nu putea.
Ce tipete de bucurie cand a vazut pelicanii,si alte vietuitoare de acolo.
Cand sa coboram din barca,nu mai vroia sa coboare,asa mult i-a placut plimbarea pe apa.
Seara ne strangeam toti linga cort in jurul focului,el era asa de obosit ca nu mai simtea nici tantarii care il bazaiau.
Spre dimineata am luat drumul spre casa cu nepotelul bosumflici ca ar fii vrut sa ramana acolo.
Si asa s-a incheiat minivacanta noastra,ramanand cu amintiri frumoase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu