joi, 9 octombrie 2014

Eu copil fiind

Cat as vrea sa mai fiu copil, sa nu duc grija traiului asta de tot(sa nu zic o prostie)sa ma duc la joaca fara sa imi pese de nimic.Imi aduc aminte, cand eram la gradinita, va spun sincer, nu imi placea deloc, am fugit odata de acolo si am vrut sa ma duc acasa(era aproape casa)dar n-am mai stiut sa ajung, si am ajuns la magazin,eu plangand de mama focului ca ma ratacisem si nu mai stiam sa ajung acasa, fetele de acolo mi-au dat o ciocolata,eu plansa asa de rau m-am murdarit ca iti venea sa plangi de mila mea.Noroc ca una din vanzatoare m-a recunoscut si s-a dus repede la mama.A venit mama sa ma ia de acolo, cand m-a vazut in halul ala nici nu s-a mai suparat pe mine ca fugisem de la gradinita, m-a luat in brate si acasa.
Alta intamplare, cand a facut odata mama zacusca, asa de buna a iesit ca am mancat ca un porc pina a chemat salvarea ca facusem hepatita.M-a internat de urgenta. Ce viata buna am dus eu acolo, asa copii buni erau in salon cu mine, ne jucam carti, nu aveam televizor, dar nici nu ne trebuia.Imi aduc aminte, era serialul Dallas atunci, si cand venea mama la mine o pacaleam ca vad serialul, dar de unde, eu ma uitam pe pereti, si lumina de afara batea in salon si apareau tot felul de imagini cu pasarele din pomii de afara, plus ce imaginatii aveam eu, minte de copil.Cand m-a externat, vroiam sa imi fac numai eu patul, exact cum faceam la spital, asta o perioada pina m-am plictisit si trebuia tot mama sa-l faca.
Alta isprava de a mea a fost cand am plecat cu bunica la tara, si tot jucandu-ma in curte am cazut intr-o tufa de urzici, vai vai vai, ce-am patit, sa mor de usturime.Matusa cand m-a vazut, ma ia de mana si fugi in casa sa imi dea cu alifii(nu prea mai tin bine minte cu ce mi-a dat)si ca sa ma faca sa nu mai pling, m-a luat la cules de ciuperci in padure, ca stia ca imi place mult la ciuperci,ghebe, plus ca ea le gatea asa de bine ca te lingeai pe degete.
Si am facut multe ispravi, dar asta ar insemna sa va tin toata noaptea la povesti(vorba vine).
De asta va spun ca tare as vrea sa mai fiu copil, din toate punctele de vedere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu