vineri, 3 octombrie 2014

Explorand pamantul

Cautand in adancul pamantului (sau piatra) de ce ? Raspunsul il dau tot eu - pentru a face fericiti unii oameni care nici nu visau vreodata sa aiba o sursa de apa in propria curte (vorbind aici de unele sate din Tara Romaneasca) in care apa e un mare lux, luxul insemnand sa aiba un put (fantana in curte).
Poate unora li se pare ca apa izvoraste pur si simplu din pamant,dar pentru o aduce in casa oamenilor de la tara este o adevarata aventura.
Nu stiu daca cineva ar vrea sa afle cum este,dar eu va pot povesti cu lux de amanunte, fiind in cunostinta de cauza : Aveam vreo 17 ani si nu stiam care va fi drumul meu in viata, credeam ca inainte voi merge, dar am aflat ca pot sa-mi castig existenta si altfel - explorand adancul pamantului in cautarea apei.
Si sa nu credeti ca este usor.
Am inceput, impreuna cu cineva  care aveam incredere, fiindca ce aveam de facut nu era o chestie pentru oameni slabi. Trecand peste amanunte (poate pe unii ii plictisesc) am reusit cu chiu cu vai sa strangem vreo 5,6 oameni care ne puteau ajuta la ce aveam de facut.
Ce aveam de facut?
Poate unora dintre cei care vor citi li se va parea o munca de Sisif (dar la noi se cunostea) toate vazandu-se in adancimea pamantului. Acolo, la un moment dat, dupa vreo 40 metri pe care cu ajutorul catorva localnici i-am sapat in pamant, noi l-am scos deasupra, ajungand in sfarsit la apa. Doamne - ce bucurie si pentru noi, si pentru acei oameni care asteptau, poate, de ani de zile sa isi vada propria sursa de apa in curte.
As vrea sa fie mult mai multi fericiti, fiindca ce spun aici e o problema grava care se poate rezolva, la fel cum am facut-o eu, sau... (Apropo, am uitat sa va spun ca ajutand oameni,  m-am ales si cu piciorul rupt )
Asta a facut Iulian si va roaga pe totii care puteti face asa ceva (sau ceva pe aproape) ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu