duminică, 12 octombrie 2014

Fumatul

Incercand sa ma las de fumat intai m-am gandit: oare voi reusi? Ehe,si de aici a inceput greu, cel putin pentru mine.
Eu cam in fiecare an de revelion mereu ziceam ca nu mai fumez, dar la 12 noaptea mereu ma prindea cu tigarea in mana(superstii, as putea spune). Dar inca nu a venit revelionul, asa ca ma hotarasc sa ma las de ele mai devreme, de cumparat si de fumat, dar unde esti vointa?
Aproape totii prietenii mei fumeaza, va dati seama(cei care fumeaza), ca si fumator lesini cand ii vezi pe altii fumand, ai vrea si tu, dar ai promis ca nu mai fumezi.
De renuntat la prieteni nu pot, asa ca incerc mai bine sa ma las.
Prima zi a fost teroare, uite cum trece si a doua zi, deja la a treia nu m-am putut abtine si i-am cerut lui fratele meu o tigare(doar v-am zis ca ma las de cumparat, ha ha).
Si uite cum azi o tigare, maine una, si dupaia du-te la magazin si cumpara un pachet.
Si iar zic: unde esti vointa?
Asa ca dragilor, sper sa gasesc la voi o idee cum sa te lasi de fumat.

Un comentariu:

  1. Multi vorbesc de vointa cand vine vorba de renuntarea la fumat, dar ce facem cu fumatorii care nu au vointa sau care nu isi doresc sa renunte? Eu am fost unul dintre ei...nu imi doream sa renunt la fumat. Insa, am facut un compromis pentru sotia mea si am zis sa imi iau tigara electronica, in ideea sa nu mai fumez in casa. Din fericire, mi-a placut si m-am lasat de tot de tigari, desi nu intentionam asta.

    Exista foarte multe metode de renuntare la fumat, eu am incercat si plasturii, guma, carti etc. Dar pentru mine nu au functionat....singura metoda eficienta a fost tigara electronica. Am fost atat de incantat de acest dispozitiv ca mi-am facut si un blog dedicat :))

    RăspundețiȘtergere