miercuri, 8 octombrie 2014

La 18 ani

Va povestesc cum am petrecut  cand am implinit 18 ani. Cum vad ca pleaca mama la servici, cum ies si eu imediat afara la prieteni sa ne facem planuri pentru majoratul meu.Casetofonul meu era bun, dar nu era asa modern cum era al prietenului meu Dan, asa ca l-am rugat sa vina cu casetofon cu tot ca fara muzica nu era bairam. Mama mi-a spus clar: iti fac ce vrei de ziua ta, adica mancare buna, dulciuri, dar fara bautura, ca eu nu iti cumpar.Ce ne facem? cum sa nu avem si noi strop de baut, nu era corect.
Ce le zic la baietii: in loc de cadouri
                                                                                                       aduceti fiecare ceva de baut ca mancare avem. Ne-am strans toti, cam 40 eram, va dati seama cand am vazut citi erau sa lesin de bucurie, imi placea mult sa am casa plina.
Am dansat cu toti, am chiuit, spuneam bancuri, distractie la maxim, muzica tare ca era sambata, si vecinii nu aveau ce sa comenteze.
Se umpluse cada cu sticle asa multa bautura era, pe balcon se stransese cateva sticle de vin de la Andrei de la tara, si sa va spun sincer ca de baut nu prea s-a baut, mai mult am dansat. Cred ca nu m-am distrat in viata mea cat m-am distrat atunci.
Hop, ca soseste mama de la servici, cand vede cati erau prin toata casa sa lesine si mai mult nimic. Se duce la baie si cand vede cada plina de bautura (ca nu prea luasem mult din ea) sa cada jos si mai mult nimic, dar si- a revenit si nu a zis nimic ca o doamna ce este, dar mi-a zis mie: lasa ca stam de vorba cand pleaca toti musafirii. S-a bagat la ea in camera si n-am mai vazut-o pina nu au plecat toti.
Am petrecut pina la 12 noaptea, ciocnind un pahar de sampanie, exact ca de revelion, si cu asta s-a incheiat ziua mea.
A doua zi, ce credeti ca a facut mama cu bautura?
A aruncat-o toata in chiuveta, ca la noi in casa nu bea nimeni.
Sper ca v-a placut povestea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu