sâmbătă, 18 octombrie 2014

Pantofi de dama ieftini si eleganti

Pariez ca nu este femeie pe lume care sa nu viseze la munti de pantofi dama, cate o pereche pentru fiecare tinuta din garderoba. Unele chiar isi implinesc visul, mai ales daca profita de oferta 1+1 a magazinului online Lady-Shoes.ro. Altele raman intreaga viata sa viseze, daca nimeni nu le anunta ca exista un magazin online unde totul pare aproape gratuit si unde modelele sunt parca unicat. Dupa ce mi-am aruncat un ochi pe site, am inteles care este motivul pentru care nu am mai vazut aceste modele nicaieri: toti pantofii de dama de pe site-ul lady-shoes.ro sunt adusi din Spania, Franta si Italia, direct de la importator, lucru care face ca preturile sa fie foarte mici.



Cand eram copil, imi placea sa stau intre baieti, sa ma joc jocuri de baieti si, normal, sa ma imbrac precum baietii. Mama imi cumpara sandale de piele elegante, eu i le faceam cadou surorii mele, cerand in schimb o pereche de bascheti pentru la fotbal. Bunica imi cumpara o pereche de pantofi potriviti pentru doamne si domnisoare, eu ii dadeam surorii mele si ii ceream ca din economiile ei sa imi cumpere adidasi sau tenisi. Normal ca in aceste conditii, mama si bunica isi faceau cruci si se intrebau cu cine seman asa baietoaica. Bunica nu este este astazi, sa ma vada, in schimb mamei i se lumineaza chipul cand ma vede, pentru ca din copila baietoaica de altadata nu a mai ramas mare lucru.



Astazi, mama si sotie, ma imbrac cat se poate de "normal" pentru o doamna, imi cumpar pantofi de dama eleganti, uneori cu toc destul de inalt,
nu mai joc fotbal si nu ma mai catar pe garduri, nu mai dau la schimb sandale elegante pe cate o pereche de tenisi. Sincera sa fiu, nici nu regret anii adolescentei, cand eram nelipsita din grupurile baietilor si ma purtam de parca si eu as fi fost baiat. Au insemnat mult pentru mine, m-au ajutat sa ma dezvolt, sa gust viata asa cum putine fete au avut ocazia. Asta nu m-a impiedicat mai tarziu sa devin o femeie absolut normala, sa ma imbrac in fuste si sa port pantofi de dama, sa ma port ca o doamna si sa traiesc ca o doamna.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu