marți, 4 noiembrie 2014

Cuvinte printre ganduri

Ce poate face o persoana care nu are de lucru sau pur si simplu se plictiseste.
Va spun eu: deschide blogul si incepe sa scrie vrute si nevrute, placute sau mai putin placute, depinde de gustul fiecaruia. Sau se apuca sa mai citeasca (apropo), am citit astazi   un blog care mi-a placut foarte mult, despre o zi din viata unui om. Sa va spun sincer m-a impresionat si pot spune ca am invatat ceva, exact ca in vorba aceea: omul cat traieste invata.
Ma tot gandesc ca sa fac astazi, este o zi foarte nasoala pentru mine, plictisitoare, sau se poate spune: o fii martea cu 3 ceasuri rele? sigur nu pentru ca eu nu cred in asa ceva.
In afara de treburile casei si ce mai este de facut la lucru, altceva nu imi ramane decat sa stau sa ma gandesc la ce sa va mai povestesc si sa sper ca voi ajunge vreodata sa am blogul cat mai citit, sa ma placa oamenii si sa am cat mai multi prieteni.
As vrea totusi sa plec in piata sa iau ciuperci(ha.ha-parca am zis ca stau) ati putea sa imi spuneti, dar parca as manca ciuperci pane si tot ce se mai poate face din ele.
Doamne, parca as fi gravida, asa pofta mi s-a facut, dar ce sa spun, fiecare cu gustul lui.
Deci astazi pot spune ca dupa toate gandurile si  treburile, plec la plimbare, afara este asa de frumos parca ar fi primavara.
V-am spus tot ce as face azi, pentru ca in alta zi nu prea am timp de plimbari si leneviri.
Si poate cine stie as gasi si o pisicuta sa o iau acasa, asa mult mi-as doriuna micuta si frumoasa(de preferinta cum este pisicuta aceea gri din reclama), ati putea spune ca sunt si pretentioasa, nu, nu sunt, dar mi-ar place.
Poate sa fie si alb cu negru, nu ma deranjeaza, pisicuta sa fie.
Si uite asa ca sa fac un spirit de gluma(m-am facut si cu ciuperci si cu pisicuta) cand eu aveam in plan altceva :)
M-am plictisit foarte rau, asa ca iau drumul pietii si sper sa gasesc ce mi-am pus in gand.
Va pup si sa aveti o zi frumoasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu