miercuri, 26 noiembrie 2014

Salam de biscuiti

Astazi sora mea s-a gandit sa imi impinga o vizita, cu un gand de facut prajituri.
Stand noi la povesti, ne vine in minte sa pregatim o prajitura. Ne gandim sa facem un salam de biscuiti, prajitura noastra preferata din copilarie. Iata care este reteta pe care o folosim noi pentru salam de biscuiti. 

1 kg biscuiti, 1/2 kg rahat, 1 pachet de margarina Unirea (sau echivalent), 1 plic cacao, 2 esente de rom, 2 banane, o portocala, 300 g stafide, 200 g zahar, 2-3 plicuri zahar vanilat, o cana sau chiar doua de lapte/apa. 

Biscuitii se rup bucati si se pun intr-un castron. Laptele sau apa se pun pe foc cu zahar si cacao. Dupa ce se incalzeste bine, se ia cratita de pe foc si se adauga margarina, zahar vanilat si stafidele care au fost inmuiate in esenta de rom. Se amesteca in castron toate ingredientele, mai putin bananele si portocala, pe care le veti pastra pentru ornat. 
Compozitia se intinde pe un plastic si se ruleaza sub forma de salam. 

Nu stiu voua, dar mie imi place salamul de biscuiti asacum nu imi place nici o alta prajitura. Din pacate am uitat sa pozez ceea ce am pregatit noi si intre tipm am mancat tot salamul de biscuiti, dar va las cu o imagine gasita pe internet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu