duminică, 2 noiembrie 2014

Votarea

Dragilor, acum vin de la votare. Peste tot, in autobuze, pe strada, toata lumea discuta despre votare, pe cine ar trebui sa votam...
Normal, ca au iesit contraziceri intre pasageri, unii mai si radeau cat a tinut drumul. Dandu-ma jos din autobuz, ma acosteaza o batranica sa o duc si pe ea pana acolo. Pe drum mergand cu ea, ce credeti? incepuse sa imi spuna ce ar trebui sa fac si cu cine sa votez( nu dau nume) ca acel candidat ne va duce tara la bine, eu stiind ca nu are dreptate, am inceput sa o contrazic. Imi spune: vai ce tupeu ai de nu vrei sa votezi cu candidatul perfect pentru tara aceasta (sa pic jos cand am auzit-o). Cum este posibil, va spun voua, sa va comande cineva necunoscut cu cine sa votezi? Asa ceva nu am mai pomenit in viata mea. Am lasat-o pe drum si m-am hotarat sa imi vad de drumul meu, nu avea rost sa ma cert cu ea.
Am ajuns la centrul de votare am gasit alt specimen, turmentat rau care vroia sa se bata cu toata lumea, se impingea, doar, doar... cred ca vroia neaparat sa il ridice politia, altfel nu imi pot explica.
Ma gandesc cum am avut eu'' norocul'' asta sa gasesc asa oamenii.
Am vrut sa va povestesc si voua, ce mi-a fost sa aud si sa vad astazi, dar cu bine am reusit sa votez cu alesul meu.
PS: Cateodata parca iti este sila de ce vezi si ce auzi in lumea asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu