luni, 8 decembrie 2014

Ecole de Musique

M-am gandit sa ii fac o petrecere fetei mele de neuitat. Am gasit o firma care organizeaza petreceri fascinante pentru copii. O petrecere de neuitat care are timp limita de trei ore. La aceasta petrecere copii canta si danseaza impreuna cu animatorii. Totodata sunt o multime de diverse jocuri si concursuri.
Am stat si am studiat mai mult aceasta firma si am descoperit faptul ca in spatiul in care se desfasoara petrecerile, au un covor de baloane si o masina de baloane de sapun. In acesta masina, vor fi raspandite patru sute de baloane de sapun pe minut.
Pentru masa copiilor se servesc pizza, sucuri naturale si apa.
Nu esti obligat sa comanzi sau cumperi tortul de la ei, ci iti poti face/cumpara tortul mult dorit al copilului tau de unde vrei tu si totul va fi perfect.
La aceasta petrecere se face parada modei cu peruci, fustite si tutu-uri.
Organizatorii petrecerii au o surpriza nemaipomenita pentru sarbatoriti. Un umeras pictat manual cu numele sarbatoritului pe o parte, iar pe cealalta parte invitatii vor semna cu un creion acrilic.
Acesta firma, www.ecoledemusique.ro, mai face si cursuri de canto, pictura pentru copii, dans sportiv, teatru pentru copii, curs de limba engleza, curs de limba franceza, cursuri de pictura pentru adulti.
Doar la Ecole de Musique copilul tau va beneficia de o testare gratuita in urma unei programari rezervate printr-un simplu apel telefonic.
Poti aduce la petrecere intre 10 si maxim 15 invitati.
Poti beneficia de petreceri frumoase doar de vineri pana duminica. Insa firma doreste un avans de trei sute de ron.
Ca sa prinzi o petrecere frumoasa rezervarile pentru aceasta trebuie facute din timp.
Copilul meu a fost super incantat de petrecerea reusita ce i-a fost facuta.
Gandindu-se deja la o alta petrecere cu invitati, dar de ziua lui onomastica e un pic mai departe de ce ar vrea el.
Dar a avut o speranta pentru ca prietenii lui, vazand cat de frumoasa a iesit petrecerea si ce bine a fost organizata, au decis ca o sa-si faca si ei rezervari, continuand distractia. In felul acesta mai scap de o grija, de insistentele ei, de la a fi cu animatorii care i-au placut asa de mult, jocurile si toate concursurile ce au loc.
Eu, fiind adult, pot spune ca am fost placut surprinsa de aceasta firma si m-am bucurat ca un copil vazand atatea frumuseti.
O sa va dezvalui si voua site-ul la acesta firma pentru mai multe informatii si detalii in caz de vreti sa ii faceti o surpriza copilului dumneavoastra. Nu uitati acest nume: www.ecoledemusique.ro!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu