miercuri, 10 decembrie 2014

Telefonul meu

Sa va povestesc cum am cumparat un IPhone, si nepotelul meu mic, mi l-a stricat. Asa s-a apucat baiatul meu de ''reparat'' telefoane. Isi aduna tot felul de surubelnite, mai mici , mai mari, si se apuca de desfacut la el. Stateam  ca pe jar, dar nu puteam sa zic nimic, nu vroiam sa il descurajez. Erau numai bucatele pe masa unde ''lucra'', el fiind foarte linistit, stia sigur ca il va repara. Optimist si incapatanat, nu vroia sa auda nimic de genul: lasa ca il ducem la reparat si rezolvam problema, sau alte chestii. Dupa ceva timp, isi da si el seama ca parca ii mai trebuie piese, dupa ce s-a chinuit atat sa il asambleze. Trecea timpul si el parca  nu misca nimic, cel putin asa vedeam eu. Treaba era ca aveam garantie, dar cum puteam sa il duc asa la reparat, nu exista asa ceva, gandeam eu. Puteam sa spun ca asa ceva se poate intampla la oricine, nu era un sfarsit de lume. Nu va mai spun, mie imi plac foarte mult jocurile, si chiar ma gandeam ce o sa fac fara telefon, fara jocuri, deja ma luase un fior pe spate. Parca si imi venea sa plang, dar si sa rad, cand il vedeam cum se chinuie baiatul ca un adevarat reparator. Dar, degeaba, nu s-a putut face nimic, trebuia ajutorul unui profesionist. Ma gandeam, de unde sa iau eu profesionistul, sa nu ma coste nici foarte mult, sa fie un pret rezonabil.
Ii vine ideea sotului meu, sa mergem la un service gsm, poate reuseau sa faca si display-ul. Ma gandeam ca vin sarbatorile, ne trebuiesc bani, chiar nu stiam cum sa procedez. Cu toate ca, vroiam neaparatsa il vad reparat, sa stea frumos in poseta mea, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Gasise sotul un service bun, cu preturi chiar foarte acceptabile. Dar, eu, ba il vroiam reparat, ba nu. Eram foarte nehotarata. In primul rand, ma gandeam la bani, stiam ca am foarte multe de cumparat pentru sarbatori. Dar, cum puteam sa imi felicit prietenii, rudele, toti oamenii care ii iubesc, fara telefon. Deci iata-ma hotarata, si plec cu telefonul la reparat. Am ales service IPhone si display IPhone 5, la alegere. Acolo s-au vazut profesionistii care au lucrat atat de bine, ca parca atunci imi venea sa dau toti banii din lume, atat de multumita am fost. Chiar as putea spune ca preturile au fost  nemaipomenit de satisfacatoare, ca pot sa recomand si la prietenii mei.
Chiar a fost foarte simplu, curat, eficient si foarte rapid.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu