luni, 5 ianuarie 2015

Premiul de 500 de euro

Vazusem ca Vienela vorbea despre un concurs la care fiecare participant primea un premiu. Normal ca m-a atras ideea de a castiga un voucher cu care sa imi cumpar pantofi de dama de pe lady shoes, asa ca nu am stat pe ganduri, mai ales ca era un subiect despre care nu povestisem inca pe blog. Nici prin cap nu mi-ar fi trecut atunci ca acel articol, scris cu zambetul pe buze, imi va aduce o bucurie imensa si ma va ajuta sa trec in noul an mai bogata cu 500 de euro. Da, ati citit bine, organizatorii de la concursul de blogging m-au anuntat ca extragerea lunii decembrie a fost facuta, iar articolul meu a iesit castigator prin tragere la sorti. Iata cum contul meu s-a umflat peste noapte datorita premiului de 500 de euro, bani pentru care nu am destule cuvinte sa le multumesc celor care au facut posibil acest lucru. Va multumesc, va multumesc mult!


PS: Abia astept concursurile viitoare de pe concursul de blogging! :)

Un comentariu:

  1. Sa ii folosesti cu placere! Ne bucuram ca ti-am putut face o surpriza de sarbatori! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere