duminică, 25 ianuarie 2015

Ventilatoare industriale de inalta calitate

Incepuse cumnatul meu munca la o brutarie. Bine-nteles hop si eu sa vad sa vad cum este intr-o brutarie. Stiam ca este cald, dar parca era prea cald. Totusi imi placea cum lucrau oamenii acolo, era frumos sa vezi cum framantau coca pentru paine, pateuri si tot ce se mai face intr-o brutarie. Nu puteam sa ma obisnuiesc cu caldura insuportabila, dar nu era bine nici asa, se facea mult curent si te puteai imbolnavi.
Cumnatul meu era un pic mai rezistent, nu ca mine. Ce s-au gandit toti angajatii: sa vorbesca cu patronul pentru niste Ventilatoare industriale de inalta calitate, poate asa puteai lucra in conditii mai bune.
Si intr-o zi s-au strans cu totii, si au facut un fel de sedinta. In asteptarea patronului, dar acesta parca era de negasit, intr-un final au vorbit cu el si i-au spus ca nu se mai poate lucra in conditiile alea, si ca isi vor da demisia cu totii daca nu se vor lua masuri. Patronul prima data incepuse sa se vaite, ba ca nu are bani, sa asteptam ca o sa incerce sa ia masuri sa se poate lucra in fabrica.
Dar noi nu si nu, ori demisie ori sa faca ceva sa ne fie bine. Vazand patronul ca nu poate scapa de gura noastra, chiar pot spune( se cam speriase ca va pierde oameni). S-a gandit ca trebuie sa cumpere ventilatoare centrifuge de perete.
Zis si facut. A montat unul in incinta principata, era foarte bine. Puteai lucra fara sa curga apele dupa tine, dar nu era indeajuns. Mai trebuiau si alte ventilatoare in celelalte spatii ca sa poata fi multumita toata lumea.
Iar discutii, iar amenintari, de a inceput omul sa se sature si s-a hotarat sa cumpere si sa monteze ventilatoare in toata brutaria, sperand ca asa isi va multumii toti angajatii fabricii.
La inceput cand ne-am angajat, nu trecuse nici o zi ,si deja nu mai suportam sa mai lucrez, asa calduri nu mai intalnisem nici macar cand ne duceam la mare si stateam ore pe la plaja sub un soare de 40 grade.
Dar dupa ce am simtit aerul placut pe care il produceau aceste ventilatoare, simteam ca si cand am fi trait in alta lume, atat de satisfacator era.
Am lucrat o perioada bunicica, dar nu se mai putea, patronul a dat faliment exact cand incepusem sa ma simt si eu bine, colegi buni, aer purificat, tot ce puteai sa iti doresti.
Dupa un anumit timp, curiozitatea m-a impins sa aflu ce functioneaza si in locul fostei brutarii. Surpriza a venit  nu din faptul ca acolo functiona o sticlarie, ci am fost foarte surprinsa ca ventilatoarele montate in fosta brutarie era tot asa, sau poate mai folositoare si acestor angajati ai sticlariei.
Asta datorita ca sunt foarte utile in diferite fabrici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu