vineri, 13 februarie 2015

Jurnalul unei femei

Astazi: Este vineri, mi-am facut si eu primul jurnal din viata mea.
Afara: Cu toate ca este soare, este si frig. Parca nici nu imi vine sa ies afara, dar trebuie sa plec pana la matusa.
In gradina: Mi-am facut un om de zapada, dar parca nu as vrea sa se topeasca pana la primavara :)
In casa: Toata familia este fericita.
In bucatarie: Ma pregatesc sa fac o budinca delicioasa.
Sunt imbracata cu: Trening roz subtire, eu de fel nu sunt friguroasa.
Ce muzica ascult acum: Ciripitul pasarelelor de la geam.
Ce carti citesc zilele astea: Nu prea am timp sa citesc, sunt foarte ocupata.
Ce mai mesteresc eu: Am inceput sa ii tricotez niste botosei nepotelei mele dragi.
Un lucru planuit pentru saptamana viitoare: Planuiesc ca in weekendul urmator sa plec cu prietenii la munte.
Am invatat: Ca nu trebuie sa crezi orice vezi.
Sunt recunoscatoare: Surorii mele, pentru ca m-a indrumat sa imi fac si eu blog.
Ma gandesc: Cum sa fac sa imi reuseasca ce mi-am propus.
Astept / sper: Sa fac un parastas, si sper sa imi iasa totul bine.
Un citat, proverb favorit: Totul e bine cand se termina cu bine.
O fotografie preferata:






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu