vineri, 20 februarie 2015

Jurnalul unei femei

Astazi: Imi place ziua asta pentru ca imi iau si eu liber, sa pot pleca pe undeva la plimbare. 
 Afara: Este atat de frumos, ca parca ar veni primavara, dar totusi nu vreau sa ma bucur prea devreme.
In gradina: De abia astept sa imi scot plantele afara sa se bucure si ele de soarele cald si placut
In casa: Pisica toarce atat de bland, este atat de frumoasa..
In bucatarie: Azi vreau sa fac sarmalute in foi de vita, placerea familiei mele.
Sunt imbracata cu: Sunt foarte lejer imbracata, pentru ca imi este cald.
Ce muzica ascult acum: Cargo
Ce carti citesc zilele acestea: Vreau sa recitesc: Calaretul fara cap, cartea mea favorita din copilarie.
Ce mai mesteresc eu: Un pic la calculator :)
Un lucru planuit pentru saptamana viitoare: Planuiesc sa imi termin toate treburile care le am, sa pot pleca la bunici mei.
Am invatat: Ca nu este frumos sa critici pe altii fara sa te uiti intai la tine.
Sunt recunoscatoare: Familiei mele pentru ca ma iubesc atat de mult.
Ma gandesc: Cat mi-ar mai place sa fiu copil, sa nu duc grija zilei de maine.
Astept-sper: Ziua de maine sa pregatesc cateva prajituri, si sper sa imi iasa delicioase.
Un citat-proverb: Ai o singura viata care trebuie traita din plin.
O fotografie preferata:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu