marți, 24 februarie 2015

Produse Noni

Fetita prietenei mele, era un pic cam slabuta, si parca nu se dezvolta prea frumos. Era disperata mama ei, nu stia ce sa mai faca, a fost pe la doctori, mai nimic..
Intr-o zi auzind de la cineva de Produse Noni, Vitamine Calivita, imediat, nu a mai stat pe ganduri si a facut comanda pentru ele.Erau foarte bune, intarea sistemul imunitar al organismului,ii dadea o stare de confort foarte buna, si din ce in ce era mai activa si se dezvolta fetita foarte armonios. Parca nici nu imi venea a crede ce bine arata acum fetita prietenei mele dupa ce terminase tratamentul cu acele vitamine.
Vazand prietena mea efectul vitaminei, a vrut neaparat sa faca si ea comanda pentru produse naturale de slabit Calivita, ea fiind un pic mai plinuta, si ar fi vrut neaparat sa mai slabeasca, stiind ca va veni vara si vroia sa arata cat mai bine, cu aceste tratament pentru slabit. Dupa ce a facut tratamentul acesta, a fost foarte incantata de ce efect au avut aceste vitamine. Acum putea si ea mandra de corpul ei, si putea merge pe oriunde fara nici o jena. Sotul ei era foarte incantat de realizarea ei, incat i-a facut o surpriza pe masura schimbarii realizate. Era parca alta femeie, cu alta gandire, si cu multe forte dinamice. Dar a vrut neaparat sa faca si pentru anemia sotului ei, facand comanda pentru Iron Plus. Erau atat de fericiti ca au putut sa scape de problemele lor cu aceste minunate produse. Dar sa nu credeti ca s-a terminat povestea lor aici, caci oboseala lor tot continua, si pentru aceasta a trebuit sa mai faca inca o comanda pentru Minerale Calivita. Aceste produse le dadea o stare linistita, si puteau sa se odihneasca mai bine.
Foarte multumiti, si-au luat o vacanta si au putut pleca intr-o statiune cu totii, si s-au distrat pe masura, fiind foarte energici. Oboseala si stresul disparuse definitiv din viata lor, incat au stat in statiune 2 saptamani, si au avut o vacanta neuitata. Fetita lor cea draga, era foarte activa de nu mai putea sa se tina nimeni dupa ea, cata energie avea. Vazand-o pe prietena mea si familia acesteia, am vrut sa imi iau si eu pentru mine si familia mea aceste produse nemaipomenit de bune, sa fim si noi mai energici si bine dispusi. Solutia ne era la indemana si puteam sa fim si noi la fel. Zis si facut, acum pot spune ca suntem foarte bine si nu mai avem nici un fel de probleme cu sanatatea. Cu totii ne-am propus ca in aceasta vara sa ne petrecem concediul impreuna, noi fiind foarte fericiti din orice punct de vedere. Copii nostrii auzind de acest concediu pentru la vara au fost incantati peste masura, noi stiind ca ei sunt foarte zapaciti si totodata si cuminti. Asa ca planul era terminat si mai urma doar perioada de vara.
Stau si ma gandesc si inca nu stiu de ce sunt mai bucuroasa, pentru faptul ca plecam in concediu la mare sau pentru ca imi luasem si eu acele produse naturiste si eram cu totii incantati peste masura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu