miercuri, 4 februarie 2015

PROMOTIE SF.VALENTIN

Urmeaza Valentine's Day pe 14 Februarie si trebuie sa-mi surprind sotul cu un cadoul nemaipomenit.  Un cadou pe care nu l-a mai primit pana acum. Poate ca s-a plictisit de aceleasi cadouri in fiecare an, nu? Trebuie sa caut ceva mai frumos, care sa il surprinda placut. Oare ce sa ii iau? Multi prieteni mi-au spus ca ii vor cumpara persoanei iubire fie un lantic, o bratara, un inel si dulciuri, fie o vacanta undeva sa fie numai ei doi. Am stat si m-am gandit, de ce sa mai stau sa imi intreb prietenii ce vor face cadou, cand eu nu vreau sa fac aceleasi cadouri ca ceilalti, eu vreau sa ii fac cadou ceva mai special, care nu prea s-ar gandi lumea la el. 
Uitandu-ma pe net si citind pe diferite site-uri am dat de un site de lenjerii de pat , parea sa ma intereseze aceasta idee. 
Am intrat pe el si am dat de o super oferta, cumperi o lenjerie si primesti una gratis, mai pe scurt oferta 1+1 gratis. Si mai e inca ceva orice persoana care comanda in aceasta perioada produse aflate in promotia 1+1 gratis intra automat in concurs si are sansa de a castiga un pandant de aur de 14 k, in forma de inima.  Daca o sa am vreo sansa sa castig pandantul de aur voi fi cea mai fericita persoana din lume. N-aveti idee cat de bucuroasa as fi. 
Dar sunt curioasa, oare ii va place sotului meu cadoul pe care i l-am ales? Eu sper ca da. 
Am cumparat lenjeria, mi-a venit comanda si am deschis o lenjerie din curiozitate sa vad cum e. Pot spune ca oricine si-ar dorii asa ceva pe pat. Este foarte frumoasa, eleganta si comfortabila. Parca ai fi in al 9-lea cer cat stai pe ea.
O sa fie nevoie sa le ascund de sotul meu pana pe 14 Februarie. Nu vreau nici macar sa aiba vreo idee ce i-am cumparat. Nu vreau sa stie nimic. O sa fie o surpriza deosebita. Cred ca va stai numai legat de ea, fara se dezlipeasca vreo secunda de lenjerie cand o v-a primii. Probabil o se se ataseze de ea. 
Dar ce conteaza, atata timp cat el o sa fie fericit si multumit, sunt sigura ca si eu voi fi la fel de multumita si de fericita.
Apropo concursul cu pandant-ul de aur se desfasoara de pe 1-12 februarie. Castigatorii vor fi anuntati pe 13 februarie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu