marți, 3 februarie 2015

Sezlonguri si gradina mea

Ma mutasem la casa. Era cu o curte mare, tocmai buna de pus o masa cu cateva scaune. Dar vroiam neaparat sa imi cumpar si un sezlonguri pentru gradina mea, spatarul sezlongului sa poata fi intins pe spate. De abia asteptam sa vina vara, sa ma rasfat in curtea mea plina de trandafiri, stand intinsa pe sezlongul visat, citind o carte sau bandu-mi cafeaua la masuta mult dorita. Zis si facut: Astea erau planurile mele, si trebuia musai sa le pun si in practica, nu de altceva, dar eu sunt o persoana foarte hotarata,  de obicei  reusesc sa imi aplic toate planurile care mi le fac.
Imi placea sa ma gandesc, cum o sa vina la mine prietenii mei dragi, si o sa stam la masa spunand povesti si sa servim cate o prajiturica. Asadar , plecand la magazin sa imi cumpar cele necesare gradinii mele. Ma tot gandeam: unde sa ma duc, sa imi convina si preturile si modelele. Dar nu aveam cum sa nu gasesc ce mi-as fi dorit, era ceva imposibil.
Imi vedeam visul implinit, eram atat de bucuroasa ca parca toata lumea era a mea. Mai voiam
sa imi plantez si cateva floricele si totul era perfect. Si uite asa mi-am facut curtea si gradina nemaipomenit de frumoasa si bine aranjata.
Venise ziua fetei mele, si ma tot intrebam unde sa ii sarbatoresc ziua onomastica. As fi vrut in mai multe locuri, dar chiar nu se putea, totusi era mai bine si frumos sa ii fac la noi acasa, cu prietenii ei. Ei in casa nu prea au vrut sa stea, au preferat in curte, care mai de care vroia sa stea pe sezlong, atat de bine se simteau.
Cand a fost sa taiem tortul, imi venea sa chiui, gandindu-ma ce inspirata am fost ca am cumparat si masuta.
Acum nu stiu care era mai fericita, fiica mea sau eu? As putea spune ca amandoua. Prietenii ei au venit si cu parintii si a fost cu adevarat o zi foarte fericita.Ne-a venit ideea sa facem si un gratar, ca tot eram cu totii in gradina, cam totii baietii vroiau sa il faca, dar ca al  sotului meu nu le iesea la nimeni. Parca era si distractiv sa vezi cum totii copii stateau si se uitau la fumul de la gratar si la mititei cum sfaraiau si se rumeneu incet, incet.
Hai ca vine si randul cadourilor primite de fetita mea, care de abia astepta sa vina momentul acestea.Atat de multe au fost, ca nu stia ce sa faca: sa rada, sa planga, atat de emotionata era.
Dupa ce a terminat desfacerea cadourilor, s-a asezat frumos pe sezlong, si privea spre  cer, gandindu-se cat de minunata a fost ziua ei de nastere.
Eram atat de multumita de petrecerea mult reusita, incat am zis ca toate petrecerile o sa le fac numai acasa. Ca sa poata fiecare sa faca ce vrea si toata lumea sa se simta in largul sau.
La sfarsit toata lumea mi-a multumit pentru cat de bine am organizat aceasta petrecere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu