joi, 19 februarie 2015

Tente international

Printr-o simpla intamplare, nu credeam ca o sa isi gaseasca sotul meu un job, care ne-a usurat mult viata intr-un anumit sens. Dar sa va spun cum a fost intamplarea:
Patronul meu a decis sa isi schimbe mobilierul din birou, si-a facut una pe comanda la Tente international, in functie de necesitati si de spatiul pe care il avea in birou. Dar problema era ca nu avea destui oameni sa il ajute. Asa ca am decis sa imi anunt sotul, sa vina sa ii dea o mana de ajutor sefului meu. Norocul a fost ca si el era tocmai liber in ziua aceea si a putut sa il ajute. Au reusit sa monteze mobilierul, pentru ca era fix, iar sotul meu a dat o simpla idee, ca era mai usor sa fie pe roti pivante sa poata fi manevrata mai usor. A facut comanda la firma respectiva, si asa au reusit sa isi doteze mobilierul cu roti. In acel moment atat si-ar fi dorit sotul meu un job la o fabrica de mobila, ca pot spune ca a avut noroc  si a gasit dupa aceasta intamplare. Era o fabrica mica, cu putini angajati, dar era o intelegere intre ei, si patronul era foarte cumsecade. Aveau un program bun, cateodata mai prelungit, dar era foarte multumit de ceea ce facea. Incepuse sa invete cum se fac diverse piese mici de mobilier, birouri de calculator, mese, scaune. Ii dadea seful lui resturi de materiale, iar el isi cumpara accesorii, si tot  ce ii mai trebuia pentru a da forma unei piese de mobilier. Asa s-a hotarat prima data sa ii faca copilului un birou pentru calculator dupa ideile si schitele lui, pentru a iesi ceva mai deosebit. Dupa multa munca a iesit foarte frumos birou dotat cu toate accesoriile, dar cel mai bun lucru la acest birou erau rotile care faceau mult mai simplu mutatul acestui birou, si plasarea lui in camera dupa preferinta sau nevoile copilului. Nu va dati seama ce bucurie a avut copilul cand l-a vazut, el se tot chinuia sa isi faca temele pe masa din bucatarie, dar acum pot spune ca s-a linistit, si a fost foarte multumit de ceea ce a primit de la tatal lui. Dar tare vroiam si eu o masuta pentru televizor, tot asa pe roti sa o pot manevra cum vreau eu.
Dorinta mea a fost implinita si sotul meu a adus masuta dorita. Deja imi placeau foarte mult, incat am planuit cu sotul meu sa avem si noi o masuta de cafea in sufagerie, dar tot pe acelasi sistem . A durat ceva mai mult, pentru ca vroiam ceva din din sticla, mai sofisticata, dar asteptarea a fost rasplatita pe masura. A iesit o superba masuta pe care imi placea sa o plimb prin sufragerie asemenea unui copil care isi plimba jucariile pe roti. Cu timpul ne-am hotarat ca si fotoliile sa le accesorizam cu acele roti care ne-au facut viata mai usoara.
Intr-o zi venind seful lui la noi in vizita, a fost placut surprins de mobilierul nostru. Atat de mult i-a placut masuta noastra de cafea cu blat de sticla, ca l-a rugat sa ii faca si lui una asemanatoare. Impreuna cu sotul meu au pus la cale faca si altceva. Nu v-am spus ca seful lui era pasionat de masini si de repararea  si reconditionarea acestora. S-au gandit sa construiasca niste carucioare cu roti, pentru a-i fi mai usor accesul sub masinile pe care le repara.
In timp lucrurile au mai evoluat, iar acum faceau fel de fel de chestii mult mai sofisticate, prin asta atragand mai multi clienti dornici de mobila pe comanda.
Asadar cum v-am mai spus dintr-o simpla intamplare, aceasta firma mica a ajuns destul de cunoscuta, si chiar unele firme mai mari au luat exemplul lor si au adoptat aceasta tehnica a lor de a utila diverse piese de mobilier cu '' celebrele'' roti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu