joi, 19 martie 2015

Fetele tinere au unghiile bine intretinute

Pe vremea cand eram adolescenta imi doream foarte mult sa devin sofer pe camion, influentata probabil de filmele vazute sau de pretenia cu un vecin care practica aceasta meserie. Nu stiu cum imi venise aceasta idee, insa imi doream neaparat si chiar am facut ceva eforturi in aceasta directie. Dar socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, dupa cuim spune o vorba din batrani. Cat de interesant mi se parea acest contrast, intre femeia eleganta in devenire care eram la acea vreme si camionul masiv, cu volan brutal, raspandind un miros pregnant de motorina ce parca se imbina nu doar in haine, ci si in piele. Imi doream sa imi aranjez parul ondulat, vopsit in suvite de mai multe culori, sa etalez mainile fine incarcate de bratari lucrate cu migala, chipul machiat discret, clipind din genele bine rimelate si zambind senzual spre trecatorii care s-ar fi mirat nespus vazand o soferita la volan. 


Cel mai tare ma distra gandul ca mi-as fi putut etala unghiile impecabile manevrand volanul masiv al camionului (care nu avea nici macar sefvodirectie), ascultand muzica in boxele date la maxim si fumand tigari fine, semanand a paie. Pe atunci nu existau saloane de infrumusetare (existau acele manichiura-pedichiura unde fiecare doamna si domnisoara era tratata in graba si "cum o da Domnul"), nici internet, nici magazine online de unde sa poti comanda diverse produse cosmetice sau de ingrijire si intretinere a unghiilor, cum sunt gelurile uv profesionale si nicidecum nu se auzise de unghii false. Acestea au aparut prima data in America, dupa ce un medic stomatolog a descoperit ca materialul folosit la reconstruirea unghiei ce i se rupsese parea absolut natural, asigura durabilitate si rezistenta maxima. 

Imi plac foarte mult gelurile uv pe care le-am descoperit chiar la inceputul acestui an pe site-ul... , caci ele dau un luciu de inalta calitate unghiilor, le asigura o stralucire de un real efect timp de trei patru saptamani, nu crapa si nu se exfoliaza. Imi imaginam pe atunci tot felul de scenarii in care eu, femeie subtirica, gatita, cocheta, cu unghiile bine aranjate, date cu lacuri de unghii, m-as fi trezit ca am pana la camion si as fi fost nevoita sa schimb roata pe marginea drumului, asa cum face orice alt sofer profesionist. Ma intrebam daca mi-ar fi sarit in ajutor soferii care ar fi trecut pe drum, vazandu-ma total nepregatita pentru o asemenea munca sau daca m-ar fi ignorat sau, mai rau, daca s-ar fi pus pe fluierat si pe glume de autobaza. 

Inca mai am regrete legate de faptul ca nu ma devenit soferita de camion si ca nu mi s-a ivit ocazia de a ma amuza pe seama celor care ar fi ramas ca la dentist vazand o fata tanara, eleganta, cu unghiile bine aranjate, schimband roata la camion.
Produsele de ingrijire si infrumusetarea unghiilor, s-au modernizat, si o intreaga industrie a luat nastere folosind multe branduri  de produse de ingrijre a unghiilor. Astazi, tot mai multe femei apeleaza la unghii  false pentru a avea mereu o manechiura impecabila. Ultimile tendinte de modelare si aplicare a unghiilor false sunt acum si pe piata romaneasca , iar acest nou trend acapareaza tot mai multe reprezentante ale sexului frumos.
Diamond Nails

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu