joi, 12 martie 2015

Fotograf pentru botez Brasov

Imi aduc aminte cand am nascut fetita, am plans si am avut asa niste emotii foarte mari. Era atat de frumoasa, cu ochii albastri, care i-au ramas si acum la fel. Avea un zambet cuceritor, era primul meu copil.Era un copil cuminte, plangea foarte putin, ii placea mult sa manance, sa doarma, de se mira toata familia mea ce fata buna am. Cand a inceput sa gangure, ne-a fermecat pe toti cu totul, eram in al noulea cer. A mai trecut ceva timp si ne pregateam de botez. Iar alte emotii, cheama fotograful, aranjeaza la biserica, cu aranjatul la restaurant.. toata lumea era intr-o mare verva, dar eu cel mai mult, cu toate ca nu prea puteam sa ma dezlipesc de  fetita mea. Am trimis invitatii la toti prieteni mei, familia toata, a stat fetita mea in brate la toata lumea, o alintau toti, cate fotografii i-au facut, dar ea era cea mai simpatica, pur si simplu''zambiti'', si ea zambea atat de dragalas. Eram cea mai fericita mamica, si fetita era cel mai iubit copil. A fost un botez atat de frumos, ca parca numai cand te gandeai ca se termina, iti parea rau. I-am facut un album de fotografii numai pentru ea, sa le vada cand o creste mai mare, sa se bucure de ele. 
Va spun sincer, cand s-a facut un pic mai mare, i le-am aratat, ei, si de atunci nu mai putea sa se dezlipeasca de acel album. Au urmat alte fotografii, si altele, si ea era tot in culmea fericirii. Cum sa nu fii fericita cand iti vezi propiul copil atat de bucuros si multumit. Insemna foarte mult pentru noi, parintii ei sa facem cu totii fotografii, sa le avem pentru toata viata. Cand a intrat clasa 1  atunci chiar a fost o atmosfera incendiara. Ca orice sedinta foto, a trebuit sa ne pregatim pentru serbarea ei cu multa nerabdare si sa putem sa descarcam fotografiile. A fost o zi minunata alaturi de toata clasa , si parintii acestor colegi ai fetei, oameni extraordinari. Am fost alaturi de oameni foarte zambitori, asa ca am facut fata cu brio. Am ramas cu multe amintiri dupa aceasta sedinta foto ca ne-am propus sa ne mai intalnimla asa evenimente. Si pot spune ca si onorariul a fost destul de acceptabil, incat ne-a facut pe toti sa zambim, ne-am simtit acolo apreciati, si speram sa fie mereu la fe. Asa ne-am deschis sufletul prin aceste fotografii, si inca nu as putea descrie starea care ma cuprinsese, erau acei oameni minunati care nu ii intalnesti prea des in viata ta. Erau acele persoane care te fac sa te simti bine, si sa iti doresti sa ii ai in preajma mereu. Dupa ceva timp i-am revazut la alta sedinta foto cu copiii, parca aveam senzatia ca ne cunoastem de foarte mult timp, ne-am simtit foarte bine impreuna si eram siguri ca vom ramane mereu prieteni. Fata mea, de acum mare, inca este pasionata de poze, si de cate ori are ocazia nu ezita sa faca tot felul de fotografii, si are acea senzatie de euforie cand vede fotografii de nunta. Noi ne bucuram nespus de mult si vom fi mereu alaturi de ea, si o vom sustine in tot ceea ce face, mai ales in momentele speciale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu