sâmbătă, 21 martie 2015

Jurnal de femeie simpla

Astazi: Vreau sa stau cu toata familia, sa nu fie nevoie de nimic altceva.
Afara: Este un pic cald, soarele a rasarit, dar totusi trebuie sa te imbraci bine daca vrei sa iesi afara :)
In gradina: Toate sunt la locul lor, nu lipseste nimic :)
In casa: Domneste linistea, cand intri in casa poti spune ca nu se aude nici musca, toata lumea doarme in afara de mine, normal :)
In bucatarie: Cred ca nu e sambata sa nu fac ceva dulce si aromat pentru familia mea, sunt renumita printre ai mei la asa ceva.
Sunt imbracata: Mi-am luat rochita mea de casa, este roz cu buline albe.
Ce carti citesc zilele astea: Azi in nici un caz nu citesc, dar voi alege pentru zilele urmatoare o carte mai palpitanta.
Ce mai mesteresc eu: I-am promis verisoarei mele ca ii crosetez niste botosei pentru micuta ei, si sper ca ii voi termina pana vine la mine.
Un lucru planuit pentru saptamana viitoare: Chiar nu mi-am facut nici un plan, dar ma voi gandi curand.
Am invatat: Ca trebuie sa fii mereu atent in jurul tau, si sa iti dai seama ce se petrece cu adevarat.
Sunt recunoscatoare: Zilelor frumoase, pentru ca ma mai scoate uneori din apatie.
Astept-sper: Sa vina ziua cand voi putea dormi si eu pana mai tarziu, sper sa se intample cat de curand.
Un citat-proverb: Multi vad ceea ce pari a fi, putini inteleg ceea ce esti.
O fotografie preferata: 

2 comentarii:

  1. Cand termini botoseii pentru nepotica, poate imi dai si mie o mana de ajutor. Imi doresc o gentuta de primavara, crosetata, insa timpul chiar nu imi permite sa ma ocup de asa ceva. :)
    Weekend placut sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Te ajut cu placere, multumesc, o zi placuta sa ai :)

    RăspundețiȘtergere