duminică, 8 martie 2015

Jurnalul unei femei simple

Astazi: ESTE ZIUA FEMEII!
Ziua cea mai frumoasa pentru toate femeile, si a mamelor in special.
LA MULTI ANI, DRAGELOR!
Afara: Ma cam speriasem ca revine iarna, dar vad ca m-am inselat, chiar pot spune ca este frumos afara.
In gradina: Imi plac foarte mult ghioceii si toate floricele care le am.
In casa: Atmosfera din casa mea este cea mai placuta din toate punctele de vedere.
In bucatarie: De ziua aceasta frumoasa am pregatit prajiturile mele preferate care sunt foarte delicioase, si ca de obicei imi incant familia cu ele.
Sunt imbracata cu: O bluzita alba si pantalonasi roz, care tocmai le-am primit cadou de la sotul meu.
Ce muzica ascult acum: Preferatul meu este Mircea Baniciu, si imi face mare placere sa il ascult.
Ce carti citesc: Ei acu e acu; chiar nu am timp deloc sa citesc, dar imi voi face timp saptamana viitoare si pentru o lectura interesanta.
Ce mai mesteresc eu: Ca de obicei gasesc mereu de mesterit cate ceva prin casa.
Un lucru planuit : Chiar nu am planuit nimic pentru saptamana viitoare,  dar am timp pentru asa ceva.
Am invatat: Multe in viata asta, dar omul cat traieste are mereu de invatat cate ceva.
Sunt recunoscatoare: Sotului meu pentru cata iubire imi arata si cu cata rabdare ma asculta, si ma sustine in tot ceea ce fac.
Ma gandesc: La prietenele mele cum sa le invit diseara sa sarbatorim aceasta zi a noastra.
Astept;sper: De obicei eu astept multe, dar sper sa se poata si sa se indeplineasca.
Un citat: proverb: Chiar daca acest text e fara sens, e prea tarziu sa te opresti.
O fotografie preferata: Aceasta este preferata mea de astazi:

LA MULTI ANI DOAMNELOR SI DOMNISOARELOR!!!






2 comentarii:

  1. Hi, hi, imi place mult citatul ales de tine! Imi aminteste de faptul ca am scris o intreaga poveste (aproape doua pagini in word), ca la final sa imi dau seama ca nu era ceea ce ar fi trebuit... :)))
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani si tie, Vienela! taree :)))

    RăspundețiȘtergere