miercuri, 18 martie 2015

Petreceri magice

Am un nepotel simpatic foc.
Se apropia ziua lui si inca nu stiam unde sa i-o sarbatorim. Intotdeauna parintii lui i-au facut ziua acasa cu cativa prieteni de a lui. Dar anul acesta am vrut sa ma implic si eu, sa ii facem o zi de neuitat.
Ne-am gandit sa ii facem o petrecere magica cu animatori si cu multi copii la o firma care organizeaza petreceri fascinante pentru copii. Vroiam sa aiba o petrecere de neuitat, sa aiba muzica foarte buna, animatori excelenti si sa se distreze cu totii foarte frumos. La aceasta petrecere au venit toti prieteni lui si fetite care erau foarte elegante de zici ca erau ca niste printese. Acesti organizatori i-au facut o surpriza nemeipomenita sarbatoritului, si el a fost super incantat.
N-au lipsit nici parintii acestor copii, invitatii lui, au fost foarte incantati de aceasta petrecere reusita. Dar cel mai frumos moment a fost cand a suflat in lumanarelele de pe acel tort care i l-am comandat.Cata placere a avut cand a gustat tortul, lui placandu-i foarte mult dulciurile si fiind foarte pofticios, i-am ales acest tort exact pe gustul lui si a invitatiilor.
A urmat dansul, si chiar s-a facut un concurs intre ei care v-a iesi perechea castigatoare, fiind spatiul foarte mare, si asa au putut sa se desfasoare copii cat mai mult. Cel mai incantat era nepotelul meu, a descoperit toate frumusetile acolo, si a reusit cu o fetita sa castige cocursul de dans care il organizasem noi parintii. Parerea mea a fost ca el si-a dorit ca aceasta onomastica sa iasa cat mai bine, si chiar a avut o experienta de neuitat. Si pot spune ca a fost incantat, primind foarte multe cadouri care mai de care frumoase, utile si multe baloane si flori. Avea alaturi multi prieteni foare buni, copii care ii ofereau caldura sufleteasca, dar promitandu-le ca v-a veni si el la zilele onomastice ale prietenilor lui.
A fost printre cele mai implinite momente ale lui, fiind foarte fericit. Era cu oamenii dragi lui, care il iubeau foarte mult, si faceau orice pentru el ca sa fie fericit si multumit. Totul a inceput cand am vazut un anunt pentru petreceri magice, si ma gandeam ca nu puteam lipsi. Am vrut neaparat sa ii organizam aceasta petrecere de neuitat. Animatorii au fost nemaipomenit de fantastici, si i-au incantat pe acesti copii minunati.
Nepotelul meu se simtea foarte important, niciodata nu v-a putea uita aceasta zi, fiind alaturi de gasca lui.
Nu au lipsit nici bunicii acestuia, si-au dorit foarte mult sa fie alaturi de nepotelul lor drag.
Intr-un final pot sa va spun ca ne-am distrat de minune cu totii, nu era deloc greu cand vrei sa iti propui sa faci ceva si chiar sa iti reuseasca, asa am putut sa ii sarbatorim ziua fiintei dragi noua.
Sunt foarte sigura ca o sa isi aduca mult timp aminte de aceasta zi, cat de bine s-a simtit el si invitatii lui. Chiar a fost foarte distractiv sa vezi atatia copii distrandu-se la maxim si dansand pana la epuizare. Ne-a venit in gand  si chiar am pus in aplicare, ca nu se putea termina aceasta zi frumoasa, fara sa facem poze sa ramana cu amintiri de neuitat.
Inevitabilul, a venit si sfarsitul petrecerii, ramanand totusi cu acea multumire sufleteasca ca totul a iesit bine, si totii invitatii au fost foarte bucurosi si multumiti.
Daca ai curiozitatea si tu sa vezi despre ce firma e vorba Vezi aici pe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu