luni, 9 martie 2015

Sapun natural cu lavanda

In general nu sunt foarte cocheta, dar imi place foarte mult sa ma ingrijesc. Folosesc produse de igiena bune, dar in special imi place sapunul natural cu lavanda.
 Femeile, de obicei au grija de aspectul lor fizic, si le place sa isi ingrijeasca pielea, ca sa fie foarte frumoase si dorite.
Prietena mea, e o idee mai cocheta ca mine, dar eu i-am dat sugestia de a folosi acest sapun cu lavanda, avand un miros imbietor, si iti face pielea foarte delicata.
Am plecat amandoua intr-o zi la cumparaturi.
 Ne pregateam de ziua femeii, si vroiam sa aratam bine, chiar sa intram si intr-un salon de infrumusetare. Bine-nteles ca primul lucru care ne-am cumparat a fost acest sapun natural, care nu putea sa lipseasca din cum[paraturile noastre. Dupa ce terminam cu totul pentru ziua noastra( a femeilor) , plecam spre casa cu gandul de a ne face ziua cat mai frumoasa.
Vroiam sa petrecem ziua aceasta minunata doar noi doua si cu surorile noastre, dar ne inselam, sotii nostrii ne-au asteptat acasa cu flori de zici ca intrasem intr-o florarie, aveau un miros specific de primavara. Ne-au serbat ziua baietii o zi extraordinara, chiar ma gandeam ca asa de frumos a fost ca parca niciodata nu ne-am simtit mai bine ca atunci.
Parca imi parea rau pentru ca gandisem sa nu fie si ei cu noi, sa fim doar noi fetele.
Cand au vazut sapunurile, au ramas placut surprinsi, de ce miros emana in toata casa. Bine-nteles ca au vrut si ei, cu toate ca si barbatii pot avea pielea fina daca stiu sa o ingrijeasca. Acest sapun imi placea mult pentru ca avea propietatii dezinfectante, si un miros nemaipomenit de placut si imi facea pielea deosebit de catifelata. Eram foarte incantata, ca mi-am promis ca niciodata nu voi mai folosi alt produs decat acest sapun bun.
In general mie imi place foarte mult lavanda, de aceea am si ales sapunul acesta, si vreau sa mai recomand si la alte prietene, poate vor fi si ele incantate ca si mine.
Simteam ca nici un altul nu poate ii lua locul, era foarte natural si nici nu avea proprietati care sa ii faca rau pieli.
Pot spune ca dupa o perioada de timp, acest sapun natural, mi-a facut pielea foarte fina, si m-am gandit ca acest sapun sa fie favoritul meu.
Imi venea sa imi cumpar mai multe, sa nu se termine niciodata , dar asta insemna sa nu mai ies din casa si sa ma duc la magazin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu