miercuri, 29 aprilie 2015

Jurnalul unei femei simple

Afara: Urat, urat... ploua, frig, nu-mi place..
In gradina: Totul este ud, dar florile miros extraordinar de frumos..
In casa: Este atat de liniste, si totul pasnic, nimic care sa iti umbreasca ziua.
In bucatarie: Am facut mancarea, totul este luna, doar mai trebuie sa pregatesc masa ca sa mancam in familie.
Sunt imbracata cu: Treningul meu roz, de care nu ma dezlipesc niciodata de el :)
Ce muzica ascult acum: Am descoperit zilele astea o melodie foarte frumoasa, se numeste: Pilgrim On The Road, interpretata de Paddy and the Rats.  Va spun eu, o nebunie frumoasa :)
 Ce carti citesc zilele astea: Credeti ca mai am timp sa citesc? dar, promit ca o sa le vina timpul si la carticelor mele :)
Ce mai mesteresc eu: Pot sa spun ca imi fac unghiile? cam asta mesteresc eu acu :))
Un lucru planuit pentru saptamana viitoare: Chiar am planuit cu prietenii mei sa mergem pe undeva vreo 2, 3 zile sa ne relaxam, dar unde este mai frumos ca la munte sa mergi in weekend? nicaieri.
Am invatat: Ca nu trebuie sa te superi din orice, viata este prea scurta ca sa ne pierdem vremea cu  asa ceva.
Sunt recunoscatoare surorii mele: pentru cate m-a invatat, si inca ma mai invata, va place ce o laud? :)
Ma gandesc: Abia astept sa vina weekendul, parca nu mai am rabdare, chiar la asa ceva ma gandesc.
Astept/sper: Deocamdata ''pauza''... speranta moare ultima...
Un citat/proverb: Poate pentru lume esti o singura persoana, dar pentru o anumita persoana esti intreaga lume.
O fotografie preferata: Saptamana asta fotografia asta e favorita mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu