marți, 28 aprilie 2015

Uite minunea, nu-i minunea

Multi oameni in ziua de azi cred in minuni, unii mai putin, altii mai mult. Sa va explic (nu este vorba de mine).
Sunt grasa, sau imobilizata la pat, sau alte alea grele... Dar, eu nu fac nici un efort sa imi imbunatatesc viata, sau situatia in sine, astept o minune, poate, poate, se indura Domnul, si imi da minunea aia sa ma fac bine, sau sa slabesc un picut.

Sa va povestesc o intamplare: Un domn cu o varsta respectabila, picase la pat. Suparari mari in familia lui, dar el era cel mai trist. Cum putea el sa se mai plimbe fara ajutorul cuiva, era foarte depresiv, era la mana lor. L-au dus la recuperare, degeaba, nu vroia sau nu putea sa faca nici un efort sa se miste macar un pic. Ce putea face sa poata sa manance fara sa mai verse pe jos, sa isi supere familia. Ce credeti?
Si-a pus fii sa ii cumpere cartii bisericesti, doar, doar se va face bine, cum v-am mai spus, cu ajutorul'' TV'', astepta...
Nu avea pic de vointa, statea toata ziua si citea acele carti, tot spera  in minunea Dumnezeiasca.
Nu spun ca nu cred in El, dar nici chiar asa, sa te faci bine, sau sa traiesti mai bine, fara sa faci nici cel mai mic efort. Nu cred in asa ceva, deja este peste puterile mele,.
Intr-un final familia domnului respectiv s-a tinut de capul lui, si i-a adus acasa o asistenta foarte buna pentru masaje, gimnastica, efort, nervi.. dar ce conta mai mult? decat sa se faca bine, dar fara minuni.
Era un om super de treaba, dar devenea imposibil cateodata, cand il auzeai ce chestii debita. Dar cel mai mult sotia suferea, si ii spunea: pune mana si fa si tu un efort, ca degeaba ne chinuim noi, sa te faci bine, ca minunile nu exista, poate doar pentru naivi..(acum ce sa mai zic, femeia avea dreptate).
Dar, el nimic, prefera sa citeasca si sa se uite la tv, atat, cred ca nu isi dorea sa se faca bine.
Nici eu nu cred in minuni, poate sunt unii care ma cred prea.., dar fiecare cu parerile lui, ideile lui, dar asta prea putin conteaza.
Doar atat pot sa va spun; nu am crezut, nu cred, si nu voi crede in minuni.
Vrei sa faci un lucru, oricum ai fi, lupta pentru problema ta, nu- stai jos si taci din gura, nu te mai vaita.
Asta este parerea mea, va pup, aceeasi eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu