duminică, 17 mai 2015

Jurnalul unei femei simple

Astazi: Duminica asta o petrec doar in familie. Ce este mai frumos decat sa stai in compania celor dragi? nimic, va spun eu, cu toate ca asta o stiti si voi.
Afara: Este cald si frumos, tocmai bine de iesit la o plimbare cu familia, bine-nteles fiecare cu preferinta lui.
In gradina: Sunt doua pisicute care se joaca atat de frumos de iti vine sa le iei acasa, glumesc :)
In casa: Toata familia este foarte fericita ca suntem cu totii impreuna, si nu ne deranjeaza nimic, asta inseamna fericirea.
In bucatarie: Tocmai am terminat mancarea(nu va spun ce, pentru ca nu vreau sa va fac pofta :)). Ne pregatim sa luam masa impreuna.
Sunt imbracata cu: O rochita lila, preferata mea si nu o dau la nimenea :)

Ce muzica ascult acum: Ascult mieunatul pisicutelor de afara :)
Ce carti citesc zilele acestea: mi-am cumparat zilele trecute 3 carti, si de abia astept sa le incep in urmatoarele zile.
Ce mai mesteresc eu: As vrea sa imi repar jaluzeaua care s-a rupt intr-un colt, dar sper sa si reusesc sa ii dau de cap:)
Un lucru planuit pentru saptamana viitoare: Ca de obicei eu planuiesc multe, dar mai trebuie sa le si indeplinesc :)
Am invatat: Ca viata iti ofera o multime de lectii si ca mereu mai exista ceva de invatat.
Sunt recunoscatoare: Mirosului de cafea pe care il simt dimineata cand ma trezesc.
Ma gandesc: La verisoara mea, oare cand va termina cartea de scris.
Astept/sper: Sa imi iau laptopul care mi-l doresc, si sper sa reusesc.
Un citat/proverb: Cel care zambeste in loc sa se infurie va fi intotdeauna!
O fotografie preferata: 
Astazi este aceasta care am gasit-o si mi-a placut :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu