miercuri, 10 iunie 2015

Jurnalul unei femei simple

Astazi: Este frumos, bate un pic vantul, dar tocmai mai bine sa ma reped o fuga la tara. Chiar imi place vremea de Afara.
In gradina: In timpul meu liber imi place sa intru in gradina de la tara, iar vremea petrecuta acolo imi da un aer linistit, chiar daca mai ploua, dar sunt si zile frumoase. Atunci pot munci linistita, si chiar sa ma relaxez.
In casa: Imi place sa stochez lucruri pe care vreau sa le pastrez, chiar daca nu le folosesc mereu, asa ca am un spatiu suplimentar, care acolo sa asez orice imi doresc.
In bucatarie: Pentru ca imi plac mult taieteii cu branza, se prepara usor, sunt chiar buni. Nu imi plac sarati, sa fie dulciii... :) o mancare simpla si rapida, mai ales cand esti pe picior de plecare.
Sunt imbracata cu : Pantaloni scurti si tricou.
Ce muzica ascult acum: Cand scriu de multe ori nu prea ascult nimic.
Ce carti citesc zilele astea: As vrea sa recitesc- Razbunarea- Elizabeth George.
Ce mai mesteresc eu: Adevarul ca nu prea am avut timp de asa ceva, dar sper ca in weekend sa reusesc sa fac tot ce mi-am propus.
Un lucru planuit pentru saptamana viitoare: Nu am planuit nimic special.
Am invatat: Ca nu trebuie sa te compari cu ce pot altii sa faca mai bine, ci conteaza ce poti sa faci tu.
Sunt recunoscatoare: Hobby-ului care ma energizeaza.
Ma gandesc: Nu stiu daca am procedat intotdeauna bine cum trebuia in anumite situatii, daca am spus ce trebuia, cand trebuia, sau cum. Asa ma gandesc la mine, si la oameni in general.
Astept/sper: Sa plec in vara asta la mare, si sper ca anul acesta sa fie mai bun ca anul trecut.
Un citat/proverb: Nu cred in nimic, dar iau in considerare totul.
-Ceea ce nu traim la ttimp, nu mai traim niciodata.
-Cele mai importante doua zile din viata ta sunt- ziua in care te-ai nascut, si cea in care afli de ce.

O fotografie preferata: 


2 comentarii:

  1. Of, si eu imi doresc sa pot ajunge anul acesta la mare, macar pentru o zi. Mi-e dor de agitatia de acolo, de aglomeratie si de mirosul nisipului incins...
    Duminica placuta sa ai, Silvy!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper sa ajungi, Vienela. e atat de frumos la mare ca e pacat sa ratezi.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere