duminică, 21 iunie 2015

Jurnalul unei femei simple

Astazi: Fiind duminica am hotarat cu doua familii sa mergem la pescuit( mie imi place mult), mai ales ca Afara este frumos, soare, distractie, peste :)
In casa: Mi-am terminat toate treburile din Bucatarie, asa ca pot pleca linistita.
In gradina: Totul este frumos, aer curat, un pic de liniste, si cateva pasarele ciripind.
Sunt imbracata cu: Cu un tricou bleu si pantaloni scurti albastri, echipament bun pentru pescuit :)
Ce muzica ascult acum:  Absolut nimic, sunt nerabdatoare sa plec mai repede, nu mai am am rabdare de nimic.
Ce carti citesc zilele astea: Cand ma voi intoarce as vrea sa citesc- Iarna vrajbei noastre- John Steinbeck, si Sper sa am timp de o asa carte minunata.
Ce mai mesteresc eu: Pe ultima suta de metri  pun la punct unditele si tot ce mai trebuie pentru pescuit, si asta tot un mestesug este, nu? :)
Un lucru planuit pentru saptamana viitoare: Chiar nimic, dar este timp si pentru asa ceva.
Am invatat: Ca poti continua inca mult timp dupa ce ai spus ca nu mai poti.
Sunt recunoscatoare: Blogului meu pentru ca ma lasa sa fac ce vreau cu el :)
Ma gandesc: Acum la ce m-as putea gandi decat la plecarea aceasta alaturi de prietenii mei minunati.
Astept/sper: Sa ajung acolo in locul meu preferat si sa ma distrez la maxim.
Un citat/proverb: Iarba rea nu piere niciodata.
O fotografie preferata: 
Aceasta e preferata mea astazi, sa aiba si un pic de peste :))



2 comentarii:

  1. Data viitoare poate ne invitati si pe noi la pescuit sau macar la gratarul de dupa, ca nu am mai mancat o saramura de vreo trei ani. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar vreau sa mai organizam o escapada, si as vrea sa nu lipsiti mai ales de la saramura :)

    RăspundețiȘtergere