duminică, 19 iulie 2015

Cum isi petrec romanii ziua de duminica

Chiar acum ma gandeam cum isi petrec romanii ziua de duminica. Banuiesc ca unii stau in pat si se uita la televizor, altii citesc cate o carte, o revista... dar cati dintre voi stau pe internet? 
Eu sunt prima :) cati vin dupa mine?
Sau poate plecati pe undeva la un gratar, la tara...si as putea sa insir mai multe, dar imi este teama sa nu va plictisesc cu ideile mele. 
Deci, astazi m-am hotarat ca dimineata sa mi-o petrec in fata calculatorului( cum este normal, nu?
Mai tarziu as vrea sa ma duc pana la surioara mea sa o scot la o iesire in aer liber, sa ne aducem aminte de anii copilariei. Imi aduc aminte cu bucurie cate nebunii mai faceam cu ea. Era o duminica calduroasa( cum este si azi), si parintii ne-au imbracat frumos si ne-au trimis afara. Cu banii in buzunar de inghetata, ce sa facem noi doua fetite dragalase, unde sa ne petrecem ziua asta de duminica placuta.. sa ne plimbam prin parc cu inghetata in mana sau sa mergem la un film frumos?
Cum mergeam noi doua in pasi de plimbare ne-am intalnit cu varul nostru mai mare, avea multi bani la el...asa ca ne-a propus sa mergem mai bine la circ. Chiar cu o saptamana inainte venise  circul in Bucuresti, si ce putea fi mai frumos pentru niste copii cuminti? 
Am fost asa de incantate de tot ce am vazut acolo ca parca nu ne venea sa mai plecam acasa, dar ne era teama de parintii nostri ca o sa ne certe ca era tarziu. Deja se facuse seara cand am ajuns noi acasa, eram rupte de oboseala, dar macar eram fericite, chiar daca am fost certate si pedepsite pentru ce facusem.
 Si uite asa cu gandul unde isi petrec romanii ziua de duminica, mi-am adus aminte de aceasta poveste din copilaria mea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu