duminică, 5 iulie 2015

Inele de logodna

Sunt foarte bucuroasa  cu asa ocazie am putut povesti despre inele de logodna. Asa mi-am reamintit cum m-am logodit. 
Cunoscusem un baiat frumos, sarmant, cu simtul umorului foarte dezvoltat. A fost dragoste la prima vedere. Dupa ce ne-am imprietenit mai mult primul lucru a fost sa il prezint mamei. Cum sunt mamele de fete, imediat cand l-a vazut nu l-a placut deloc, ba ca e urat, ca nu e vreun director, invoca tot felul de motive, incepuse sa ma enerveze, eu il vedeam asa cum este, si cum este si in ziua de azi. Un om painea lui Dumnezeu, e de o bunatate rara, cu o calmitate cum rar intalnesti asa ceva. Dragul meu iubit a respectat-o pe mama inca de la inceput, in primul rand nu o contrazicea niciodata, nu iesea din cuvantul ei, dar ea parca tot nu era multumita . Nu m-a intere
sat prea mult parerea ei, cu toate ca era mama, asa ca am hotarat sa ne logodim. 
Cum era si normal a vrut sa imi cumpere un inel de logodna mai special, sa nu mai aiba nimeni asa ceva, ce dragut gandea..
 Si cum internetul este la moda a cautat un site unde a gasit  intreaga gama de inele de logodna din care putea alege orice inel. Acesti producatori de bijuterii sunt foarte priceputi in ceea ce fac, o firma foarte serioasa. A facut comanda online si a cumparat un inel de logodna superb de aveai senzatia ca totul sclipeste in jur, dar el sclipea atat de frumos pe degetul meu. Ne-am gandit sa ne aniversam logodna undeva frumos, sa fie ceva mai intim, dar normal ca nu a fost chip sa o induplecam pe mama, pentru ca e ne-a facut o surpriza de proportii si a inchiriat cel mai frumos restaurant din oras. Cand l-am vazut cum arata am ramas uimita, ce aranjamente facusera, exact pe gustul nostru de a petrece intr-un cadru mai special. Am avut foarte multi invitati, si din partea mamei, prietenii nostri din partea amandoura, era placut, dar ma gandeam cat o fi costat toata petrecerea asta, dar cum este mama nu i-a pasat cati bani da, doar eram fata ei draga si vroia neaparat sa ma vada fericita, chiar daca iubitul meu nu era preferatul ei. Dar nu asta conta, cum am mai spus nu prea imipasa parerea ei despre iubitul meu, eu il iubeam asa cum este. Ne iubeam prea mult si de aceea nu conta prea mult parerea celorlalti. Plangeam de fericire cand vedeam atata dragoste a oamenilor din jur, era o petrecere de logodna foarte reusita, si mama era in sfarsit multumita, stia ca nu are ce sa faca, asa ca a trebuit sa imi accepte iubitul asa cum era. Se terminase logodna si noi doi am luat drumul spre casa noastra. Dupa ceva timp, mama a inceput sa se inteleaga mai bine cu iubitul meu(de acum sotul meu), chiar pot spune ca am facut o alegere buna in privinta lui. Se ajutau reciproc si nu mai exista nici un conflict intre ei.
Sotul meu mi-a cumparat de atunci mai multe inele, dar ca acel inel de logodna nu a fost nici unul mai frumos.
www.e-ring.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu