miercuri, 19 august 2015

Coliere handmade

Imi plac foarte mult bijuteriile, si de aceea cand si cand imi mai cumpar un inelus, un colier si alte accesorii. 
Intr-o zi m-am hotarat sa caut pe internet sa mai fac si eu o comanda online poate imi gasesc si eu o bijuterie mai speciala si sa fie foarte frumoasa. Am gasit ce mi-am dorit, cateva coliere handmade , de la o firma care se ocupa cu asa ceva. 
Sunt sigura ca toate prietenele mele cand mi-or vedea colierele ma vor invidia, bine-nteles nu cu rautate , vor vrea si ele sa isi faca o c
omanda la bijuterii online .
Nu sunt egoista, si chiar o sa le explic cum am facut, sa isi cumpere si ele. Imi plac la nebunie aceste coliere, imi sta foarte bine cu ele si sunt foarte mandra de alegerea mea.
Bijuteriile Flamingo sunt niste creatii originale, realizate cu indemanare si mare atentie la detaliu, rezultat al multor ani de studii si experienta în domeniul artei. 
Aceste bijuterii imi pun in valoare feminitatea si mi-au adus multa fericire in viata mea. Sotul meu a fost foarte incantat de noile mele achizitii, incat a ramas mut de uimire de splendoarea si stralucirea acestor bijuterii. 

Acesta firma iti poate oferi numai produse artistice, realizate manual, pana la cele mai mici detalii.
Acum pot purta obiecte creative, originale si cu o valoare artistica.  Si asa mi-am putut face noul look mai impresionant pentru toata lumea. 
Am fost invatata sa nu port bijuteriile cand fac baie, sau in timp ce dorm, sa pot evita expunerea intensa si indelungata a bijuteriilor la soare (unele pietre se decoloreaza daca sunt expuse vreme indelungata la raze unltraviolete, sau devin mate). 
Cand am facut aceasta comanda bijuteriile au fost ambalate in saculeti lurex argintii sau aurii, iar apoi in cutii cadou Flamingo, realizate manual din carton negru texturat si panglici roz de saten. 
Acesta firma ofera transport gratuit pentru comenzile care depasesc suma de 300 lei. Mai mult de atat daca cumperi orice set si primesti 20% reducere!
Sunt foarte multumita de alegerea facuta de mine de a imi oferi aceste bijuterii minunate, si sper ca pe viitor sa imi mai fac o placere asemanatoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu