vineri, 21 august 2015

Jurnalul unei femei simpe

Astazi: Mi-am terminat concediul, si fiind cam intunecat afara m-am decis sa imi reiau activitatile, gata cu timpul liber. O sa incerc sa fac totul sa fie bine si usor, si nu in ultimul rand sa ma mai ocup si eu de blogul meu, acest blog care ma binedispune si face intotdeauna ce vreau eu, nu comenteaza nimic. De fapt nici nu am comentarii, dar nu-i nimic, poate cu timpul voi avea cati mai multi prieteni.
In gradina: In fata blocului s-a aciuat o pisica foarte frumoasa, are o blanita superba, un gri cu alb. De curand a fatat patru pisoiasi. Vecina mea i-a adus o cutie de carton care a invelit-o cu un presulet, si i-a asezat acolo, sper sa se simta bine, cu toate ca mi-as dori sa o ia cineva cu pisoi cu tot, care sa stea la curte, dar o sa dau zvon in tara...

In bucatarie: Azi fiind vineri si inceput de weekend as vrea sa prepar ceva delicios si mai special pentru familia mea. Imi place foarte mult sa ii incant mereu cu ceva bun. Pentru desert as vrea sa fac o prajitura de a mea gustoasa cum numai eu stiu sa o fac, chiar sunt renumita printre prieteni si familia mea. Ce imi mai place si mie sa ma laud, dar chiar asa este.
In casa: Venind din concediu, ne-am hotarat sa mai aranjam prin casa, poate cateva mici modificari minore, dar practice.
Sunt imbracata cu: Rochita mea draga cu un roz frumos, preferata mea cand trebaluiesc prin casa, ma simt asa de comoda cu ea.
Ce muzica ascult acum: Dragoste de-o vara, m-am indragostit de melodia asta.
Ce carti citesc zilele astea: Nu am timp.
Ce mai mesteresc eu: O sa gasesc eu ceva de mesterit, doar am zis ca vreau sa fac ceva modificari prin casa, nu scapa nimic nefacut de mine.
Un lucru planuit pentru saptamana viitoare:  Nu planuiesc nimic, de abia am terminat concediul.
Am invatat: Cel mai sa stai in banca ta, decat sa fii dezamagit.
Sunt recunoscatoare: Familiei mele, alaturi de ei sunt foarte fericita, si vreau sa le multumesc pentru clipele  frumoase pe care le traiesc langa ei.
Ma gandesc: Daca ati sti la cate ma gandesc eu.. nu as mai termina de scris nici pana maine :)
Astept/sper: Sa vina sora mea la mine sa ma ajute intr-o problema mai delicata.\
Un citat/proverb: Drumul catre casa unui prieten nu este niciodata lung.
O fotografie preferata: 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu