luni, 31 august 2015

Prietenii mei locuiesc in Anglia

Prietenii mei locuiesc in Anglia.  Spre surpriza mea mi-au facut o invitatie la ei, mai ales ca nu mai fusesem niciodata, dar spre norocul meu pot sa plec intr-o vacanta de neuitat.  
Intai trebuie sa imi rezerv bilete de avion Bucuresti-Londra, unde au o oferta foarte buna prin reteaua Blue Air. Detalii despre oferta le gasesc pe site-ul lor.  
  Sunt foarte bucuroasa ca o sa am ocazia sa vizitez cea mai mare metropola eu
ropeana , muzee si creatii de arta , sa vad emblema a capitalei Britanice Big Ben, se spune ca este magnific noaptea cand ii lumineaza fatada si cele patru ceasuri, asa iti poti potrivi cu siguranta o ora dupa acel pendul urias care merge cu precizie elvetiana,   si multe alte frumusetii care exista acolo. Mi-au promis solemn ca vom merge sa vizitam tot ce este mai frumos in Anglia, si stiu ca se vor tine de cuvant. 
Nu am mai fost niciodata plecata in strainatate, pentru mine este ceva nou si frumos. Din cate mi-au spus cand ma voi imbarca trebuie sa fiu in aeroport cu 40 minute inainte de plecare.  Deja cand ma gandesc cred ca voi pleca mult mai devreme la cate emotii am.  
Sincer imi este foarte dor de ei, dar astept cu nerabdare sa mai vad si  Tower Bridge  care te incanta peste masura cu privelistile sale magnifice, si cel mai vechi muzeu din lume  British Museum, care de fiecare data isi incanta  vizitatorii cu desene si schite semnificative, colectiile intregi de monede, fosile, mumii egiptene( acestea imi plac cel mai mult)  si alte exponate.
Acest concediu vreau sa fie foarte frumos  si sa raman cu amintirii placute. Sper ca voi avea sansa sa stau cat mai mult si sa ma bucur de toate frumusetiile de acolo din frumoasa Anglie.
Ma bucur ca in aeroport gasesti tot ce vrei,  cu toate ca este cel mai aglomerat aeroport european.
Simt ca voi fi foarte fericita de ceea ce voi vedea, si nu in utimul rand ca imi voi revedea dragii mei prieteni. Stiu ca voi avea o vacanta de vis si va ramane de neuitat, mai ales ca le voi vedea pentru prima data in viata mea.
 bilete de avion spre Londra
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu