miercuri, 23 septembrie 2015

Jurnal de femeie simpla

Astazi:  Fiind  la mijlocul saptamanii, imi doresc sa stau linistita, fara nici un stres, sa nu ma enerveze nimeni, sa fiu doar linistita. Oare o fi posibil asa ceva, sau eu doar visez?
Afara:  Cat de placut este, daca nu as avea atatea de facut as sta numai afara, nu este nici  caldura insuportabila, dar nici frig, este tocmai bine sa te  duci la o plimbare... iar visez :)
In casa:  Momentul frumos a fost cand am intrat in camera fetei  si ea asculta muzica si dansa de  rupea pamantul, bine-nteles cu ursuletul ei de plus.
In bucatarie. As vrea sa fac cateva sarmalute, cu toate ca am zis ca nu fac pana la Craciun, ca sa mi se para mai gustoase atunci, dar nu ma pot abtine sa nu fac.
In gradina:  Mi-ar placea sa am si eu gradina mamei, este atat de ingrijita, fiind pensionara sta foarte mult acolo, mai ii trebuie un pat si treaba e facuta  :)))
Sunt imbracata cu:  O bluzita frumoasa, si o fustita si mai frumoasa, e bine asa :)
Ce muzica ascult acum:  Am chef de orice gen la ora asta, nu-mi pasa, ''plec de acasa'', vorba cantecului.
Ce carti citesc zilele astea:  Ma voi gandi maine ce sa imi aleg din biblioteca, acum nu imi vine in minte.
Ce mai mesteresc eu:  Nimic, din ceea ce as putea face :)
Un lucru planuit pentru saptamana viitoare:  Sper sa fac  o escapada pe la munte cu prietenii mei, chiar ne-am facut planuri de acum, presimt ca ne vom distra ca de obicei.
Am invatat:  Mai poti continua mult timp dupa ce spui ca nu mai poti.
Sunt recunoscatoare:  Mamei, pentru tot ce face pentru mine, in special cu copii mei. Isi iubeste mult nepotii si nu rateaza nici o ocazie sa stea cu ei.
Ma gandesc:   La prea multe, ar insemna sa stau numai aici si sa scriu ;)
Un citat/proverb:  Cainele moare de drumul lung  si prostul de grija altuia, proverbul preferat.
O foto preferata:  



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu