sâmbătă, 17 octombrie 2015

Bloggerii buni scriu mult

Cand mi-am facut blogul eram tare aeriana. Nu stiam cu ce se mananca blogging-ul, dar cu timpul m-am invatat, norocul meu a fost ca am gasit pe ici pe colo bloggeri adevarati de la care ai ce invata in arta blogului. Sunt anumiti bloggeri pe care imi place foarte mult sa ii citesc, au articole mult prea interesante.

Intr-o zi am fost curioasa sa stau de vorba cu o bloggerita buna, si va spun sincer ca am fost foarte incantata de cate mi-a povestit despre bloguri in general. Ii spun:   invata-ma si pe mine ce sa mai scriu pe blog sa am si eu trafic mai mare :)))
Ehee, imi zice ea.. daca as sti as scrie pe blogul meu( ea scrie foarte des, nu poate sta o zi fara sa nu scrie cate ceva interesant). Va spun sincer ca nu m-am suparat, nici nu aveam de ce. 
Sunt tot felul de categorii:  bloggeri buni, care scriu foarte des si bine, si sunt altii ca mine :) ) care scriu mai rar. 
Pai si atunci ma intreb de ce nu am vizitatori mai multi? pentru ca sunt lenesa si nu scriu mai des.
Sa imi promit ca o sa scriu mai mult, stiu si eu.. parca imi vine si sa rad, dar pot sa promit ca o sa citesc mai multi bloguri scrise de bloggeri buni.
Cum va spuneam la inceput nu stiam ce e aia blog, dar acum citind atata am invatat si eu ce sunt bloggerii. Oameni simpatici, ascultatori, si foarte buni scriitori.
Sa nu va inchipuiti ca nu am intalnit si ''bloggeri'' care se cred foarte destepti, dar in schimb fura de la alti bloggeri si le pun textele pe blogul lor, mai mare rusinea, acesti oameni muncesc ca sa scrie o poveste de viata, un advertorial, sau ce mai scriu ei. Si BANG vine un prost sau o proasta si ia cu copy- paste si gata au facut si ei un lucru ''bun''.


2 comentarii:

  1. Nu toti bloggerii care au trafic mare scriu si bine. Personal am intalnit bloggeri care au rating mare, dar articole ieftine, poze, chestii marunte si banale. A fi blogger bun nu inseamna neaparat sa scrii mult ci opinia care o publici sa aiba importanta, sa placa, sa fie speciala, inovatoare, sa ajute, sa informeze, sa relaxeze, sa amuze. Sigur nu toate odata, cel putin unele dintre acestea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru comentariu, am mai invatat ceva cu aceasta ocazie :)

    RăspundețiȘtergere