miercuri, 7 octombrie 2015

Furtul de texte se numeste plagiat

Credeti ca s-a terminat povestea dintre bloggerita si fata aceea care a ajutat-o( v-am povestit pe blogul celalalt)? Nuuu, povestea continua cu mojicii de la asa zisa bloggerita care se ocupa cu furt de articole..
Va spun cu mana pe inima ca o compatimesc pe fata aceea draguta, cat poate sa indure de la o falsa bloggerita, care astazi mi-a trimis cateva mesaje, vreau sa vi le arat si voua, sa mi spuneti mie daca individa 
asta e normala la cap.


ieri am cautat la scoala ceva pe net si din intamplare mi-a dat google un blog unde isi scria o prof.ora de dirigentie si la ora de dirigentie ea scria pe blog direct conditiile si tot de burse.....alea sunt copiate din cadrul secretariatului nu de la mn de la ea de unde era....azi o sa iti dau si eu copia acelui blog ca sa vezi si tu ca si altii fura munca altora din secretariate....prof.nu este de la mn.....nici nu m0am uitat bn dar i-am dat un comment....eu pe aia pot sa o denunt dar numai in cazul in care am hartii la mana justificate nu vorbe aruncate in vant cum s-a incercat la mn....si atata timp cat nu exista nici-o lege pe ce spuneti voi nimeni nu are nici-un drept asupra nimanui....ce a deranjat-o pe bloggerita aia care i-am copiat eu nu toate textele ei?si ea le-a copiat dintr-o carte de psihologie si citate si le-a postat pe blogul ei si e platita in comparatie cu mn....asa ca mie nu mie rusine dc postez eu pe blog ptr ca sunt bloggeri platiti care copiaza din carti citate intregi....o sa imi dea blogger-ul meu citate din bloguri unde se copiaza la greu....numai drepturile de autor se da in judecata daca le incalci asa spune legea....pana la drepturi de autori toate dupa bloguri sunt copiate inclusiv pozele...
inainte sa dau ceva pe blogul meu eu ma interesez inainte nu sunt cum sunt altii iar dc altul vrea sa ma dea in judecata ptr.ce copiaza el de la altii sau din carti nu are nici-o sansa....isi mai pierde si banii degeaba in tribunal.
Uitati-va, cititi si minunati-va de ''desteapta'' asta.
Furtul de articole se numeste plagiat si se pedepseste prin lege.
http://www.dpvue.com/.../legea-nr-81996-privind-dreptul.../

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu