duminică, 27 decembrie 2015

Pentru sanatatea si corpul tau

Sanatatea ta trebuie sa fie pe primul loc in viata ta. Iar ce este bun pentru sanatate? Miscarea, alergatul, sportul, o mancare consistenta si sanatoasa. Eu vreau neaparat sa ma apuc de fitness. Recent mi-am cumparat niste adidasi alergare foarte buni si m-am decis ca in fiecare zi sa alerg cate o ora.

Mi-a fost recomandata alergarea de foarte multa lumea, o perioada am fost incapatanata, nu voiam sa ascult de ce zice lumea si sa fac dupa capul meu. Dar pana la urma am stat si m-am gandit, si am ajuns la concluzia ca nimeni nu imi vrea raul. Si aveam nevoie de miscare in viata mea. Ma mai descarca, ma facea sa ma simt mai bine. 
De cand am inceput sa alerg in fiecare zi parca sunt alta femeie, ma simt altfel, ma simt mai mult mai bine. Adidasii pe care mi i-am cumparat parca erau facuti pentru mine, parca alergau singuri, parca alergau doar ei ci nu si eu. In acei adidasi de alergare ma simt confortabila, alerg usor, parca nu m-as mai opri din alergat, dar pacat la un moment dat oricine oboseste.

O schimbare pentru sanatate in viata mea a fost bine venita, chiar aveam nevoie de asa ceva. Dar parca alergat nu era chiar de ajuns. Dupa un timp voiam sa fac mai mult sport, nu doar sa alerg. Voiam sa mai adaug ceva miscare pentru mine.
Dar nu numai la sanatate m-a ajutat, ci si la corpul meu, parca acum arata altfel, parca arata diferit, parca arata mai bine.
Desigur ca acei adidasi extraordinari i-am luat la reducere de black friday, era normal sa astept ziua potrivita in care se fac reduceri ca sa imi cumpar ceea ce vreau.
Ar fi o idee sa imi cumpar si altceva, cum ar fi o bicicleta eliptica, o bicicleta eliptica ar fi chiar foarte utila in casa mea. Cred ca mai am putin sa imi deschid sala de fitness la mine in casa.
Am stat si m-am gandit ce ar fi mai util sa mai adaug pentru miscare. M-am gandit ceva timp, le-am intrebat si pe prietenele mele, ele mi-au recomandat sa imi cumpar un stepper ieftin. Normal ca si acest stepper l-am luat tot de black friday, am stat si am asteptat acea zi uimitoare in care se fac reduceri cam la toate lucrurile. Pot spune ca ideea prietenelor mele a fost geniala, chiar a fost o idee foarte buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu