miercuri, 20 ianuarie 2016

Chirurgie estetica

Am cunoscut o fata foarte frumoasa, dar imi era rusine sa o intreb daca are operatii estetice. Dar intr-o zi mi-am luat inima in dinti si am intrebat-o, pur si simplu eram foarte curioasa. Bine-nteles ca avea cele mai frumoase pleoape dupa o blefaroplastie, chiar se dusese la chirurgie plastica. Dar, nu conta parerea mea, ci a ei, isi dorea sa arate cat mai bine, sa fie foarte frumoasa, si putea scapa de alunite de pe fata.
Ca sa scapi de alunite trebuie sa faci o blefaroplastie
la ClinicaZetta, doar aici iti poti face o chirurgie plastica, sa poti arata mai bine si sa fii cat mai frumoasa. Chirurgia pleoapelor iti da un aspect mai placut,  îmbunătățeste aspectul pleoapelor, si redă feţei un aer odihnit.
Oboseala si stresul aduce la apariția efectelor neplăcute pe chip, dar poti gasi solutii care oferă rezultate eficiente și vizibile, doar  aceasta clinica te poate face sa arati mai bine, sa fii cat mai atragatoare si te scapa de toate problemele cu care te confrunti.
Parerea mea este sa  intrati pe site-ul clinicii Zetta. "Clinica Zetta este un centru de excelenţă în chirurgia plastică şi microchirurgie reconstructivă. Un spaţiu al echilibrului între rigoarea ştiinţifică şi inspiraţie, între tehnologie şi artă, între tradiţie profesională şi modernitate. Zetta înseamnă o echipă medicală excepţională, cu peste 100 de ani de experienţă, adunaţi în mii de ore de operaţii sofisticate, autori a numeroase lucrări de specialitate şi studii, contributori la congrese profesionale internaţionale, la curent cu cele mai noi practici, generatori ai unor noi soluţii medicale.• Tehnologia de ultimă generaţie a clinicii este selectată special pentru a asigura lezarea minimă a ţesuturilor şi o recuperare mai rapidă a pacienţilor. Tot pentru cea mai bună experienţă posibilă, am ales soluţiile dedicate anesteziei, spaţiilor de recuperare, întregului mediu Zetta. Designul modern, minimalist, maximizează calitatea experienţei.
• Am încastrat în temelia clinicii jurământul lui Hipocrate. Il veţi vedea în clinică, la intrare şi îl veţi regăsi în comportamentul echipei medicale. Tradiţia profesională cuprinsă în jurământul lui Hipocrate pune pacientul în centrul întregii acţiuni medicale, alături de respectul faţă de maeştri şi căutarea continuă a soluţiilor optime, în beneficiul pacienţilor."
Iti poti albi dintii doar la clinicatrident.  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu