miercuri, 20 ianuarie 2016

Jocuri online

Nepotelul meu este un patimas al jocurilor pe calculator. Dar, parca nu era de ajuns sa se joace pe calculator, vroia un telefon mai performant sa se poata juca si cand nu era acasa. Parintii lui i-au cumparat un telefon, doar un singur pui aveau. Intr-o zi nepotul meu a venit la mine si mi-a spus fericit: in sfarsit ma joc online jocuri cu masini pe telefon
Eu habar nu aveam ce sunt aceste jocuri online, asa ca imediat i-am cerut sa imi explice. Uite, imi spunea el: de exemplu, imi place sa ma joc jocuri online pe  Gokids, sunt foarte frumoase,  aceste jocuri cu masini, ma fac sa ma simt un adevarat pilot de curse.
Nu mai sunt copil, dar parca ma fermecau
din ce in ce mai mult aceste jocuri online, parca te faceau sa uiti de toate problemele de zi cu zi, intr-un fel puteai zice ca esti in alta lume mai fericita. Va dati seama, daca eu un adult,  imi placeau, apai ce sa mai zic de nepotelul meu, care era in culmea fericirii cand se juca aceste jocuri cu masini.
Cand eram copil, joaca mea era afara, nu existau aceste jocuri, era placut cand ningea sa iesi afara, sa te joci cu ceilalti copii, sa faci oameni de zapada, sa te bati cu bulgari, nu ca acum sa te joci jocuri online. Dar, de, fiecare cu generatia lui, fiecare cu ce ii place sa se joace, nu trebuie condamnat nimeni pentru aceste lucruri.
Nepotelul meu adora sa devina un pilot de curse, sa fie cel mai bun, avea aceasta pasiune inca de cand era mai mic. Acest vis vroia sa devina realitate, si spera ca va reusi intr-o buna zi, de aceea se antrena zilnic cu multa putere si veselie, era in culmea fericirii.
Jocurile online iti pot capata atentia, te pot fermeca in orice moment, exista suspans, andrenalina, si te poti relaxa la maxim cu jocuri de browser.
Este frumos sa fii copil, sa gasesti jocuri care sa te incante, asa gasesti multa distractie, multe bucurii si fericire pe tot parcursul zilei, sau chiar si seara, depine cand ai chef sa te joci.  



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu