marți, 22 martie 2016

Obiecte din sticla fusionata

Am avut ocazia intr-o zi sa vad cum se fabrica obiecte in sticla. Este o adevarata minune, este ceva de nedescris. Aveau un material care se topea in cuptoare, se rasucea pe tevi lungi metalice, era suflat ca un balon, apoi se turna in diverse forme sau se putea sa se modeleze din mana, cu cateva ustensile specifice acestor operatiuni.
Daca aveti curiozitatea puteti intra pe site-ul celor de la glassfusionkultart.ro, doar aici veti vedea obiecte din sticla fusionata. Mi-a placut mult acest site
pentru ca am putut vedea ceva de vis, nu mai vazusem niciodata asa ceva frumos. 
Mi-ar placea la nebunie sa am si eu casa plina de obiecte din sticla fusionata, dar sper ca la prima ocazia imi voi satisface curiozitatea si imi voi lua ceva frumos, doar asa imi voi vedea casa cu ceva atragator.
As vrea un platou din sticla fusionata, un bol, un pandativ, ar fi ceva minunat sa pot procura aceste minunatii, foarte bine lucrate, doar asa imi poate da ocazia de a imi vedea casa cu un aspect elegant. Chiar mi-ar placea sa vad, cand imi vor veni prietenii la mine sa fie cat mai interesati de aceste obiecte din sticla fusionata si arta cu care ii va impresiona placut. 
Imi aduc aminte de cumnatul meu care lucra intr-o sticlarie,  acolo se faceau obiecte foarte frumoase, la inceput se turnau in forme fixe, de o singura culoare, apoi din mai multe culori. Era ceva magnific sa vezi cum unii sticlari aveau un talent innascut. Chiar unul din ei spunea ca aceasta munca este foarte migaloasa, dar daca o faci din pasiune, si mai ales daca ai talent, te poti considera un om norocos. 
Cand avea ocazia si un pic timp liber ii placea foarte mult sa lucreze obiecte pentru persoanele lui dragi, sa isi arate arta cat mai mult oameniloe. Ma gandesc acum, daca atunci erau asa frumoase obiectele din sticla, acestea dupa site-ul glassfussionkultart, sunt infinit mai minunate, de aceea as vrea neaparat sa imi iau si eu cateva obiecte din sticla fusionata.
Cand am aflat ce este sticla fusionata si metodele prin care se obtine din materiale simple si se transforma in niste minunatii de obiecte, care impresioneaza o lume intreaga, mi s-a parut ceva extraordinar de frumos. 
De exemplu, m-a uimit si fascinat o imagine foarte atragatoare, care vreau sa v-o arat si voua, si poate veti intra si voi pe site-ul lor.

''Platou decorativ „Cosmic Love 3”, obținut prin tehnica fuzionării sticlei.


Produs unicat, realizat manual, pictat, se integrează perfect în orice ambient, îmbogățind locul datorită materialului și cromaticii prețioase. Aduce plus valoare locuinței sau afacerii dumneavoastră. Se pretează la amenajări de baruri, restaurante, hoteluri, spa, sedii de firmă, birouri sau locuințe private.


Poate fi un cadou de excepție, cu personalitate, având garanția unui produs artistic unicat.


Platoul din sticlă fuzionată „Cosmic Love 3” este food-safe.


Tip produs: Platou din sticlă fuzionată „Cosmic Love 3”.

Material: sticlă artistică fuzionată, pigmentată cu pulbere de sticlă colorată. Prelucrata integral manual în atelierul de creație KULT-ART Fusion.

Tehnologie de prelucrare: eco-friendly (prin reciclare).

Culoare: transparent, roșu, multicolor.

Instrucțiuni utilizare: Poate fi spălat manual.

Utilizare (destinație): multifuncțional (platou dulciuri, farfurie prezentare, platou tort, suport decorativ , etc)''.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu