vineri, 24 iunie 2016

Liftul copilariei baiatului meu

Sa va povestesc putin despre baietelul meu. Cand era mic toata ziua hop top se plimba cu liftul, chiar daca noi stateam la etajul 1, nu se oboseala el sa urce un etaj, cum sa faca un efort asa mare? Prefera sa mearga cu liftul, desii stateam la etajul 1 si el lua liftul, mergea cu el pana la etajul 10,
iar dupa cobora pana la 1. Ii placea foarte mult sa se plimbe cu liftul, cand il vedeam mereu urca si cobora cu liftul, fara nici un scop. Asta era distractia lui, sa urce si sa coboare mereu cu liftul era o distractie foarte mare pentru el. Dar mie imi era intotdeauna frica cand il vedea, imi era frica sa nu pateasca ceva, sa nu se intample ceva cu liftul in timp ce el era acolo. I-am zis de o gramada de ori sa se potoleasca, sa isi gaseasca alta distractie, dar mereu vorbeam pentru mine, era singura lui distractie si facea asta tot timpul, era prea mare distractia pentru el ca sa ma asculte pe mine, ce il interesa pe el ca stau eu cu inima in dinti cand el se distra. Dupa o perioada, multi vecini au inceput sa se ia de el, ca de ce fataie toata ziua liftul acela, in acea zi multi vecini s-au luat foarte rau  de el, dar nu numai de el, au venit si la mine la usa. Ce puteam sa le zic? Si totusi aveau dreptate, poate asa isi gasea alta distractie.
Unchiul lui avea o casa foarte mare, o casa cu 3 etaje, si intr-o zi s-a gandit ca este prea epuizant sa urce si sa coboare toata ziua pe scari, s-a gandit intr-un final sa isi puna un lift, cand are nevoie la un etaj anume sa nu mai stea sa urce pe scari, era mult mai simplu sa urce si sa coboare cu liftul. Peste putin timp si-a montat liftul dorit. Baiatul meu cand a auzit era foarte entuziasmat, incepuse sa se duca la unchiul lui toata ziua, acum nu se mai plimba cu liftul de pe scara, ci cu liftul de la unchiul lui. Si uite asa dupa ce se potolise sa se mai distreze cu liftul de pe scara, a dat de liftul  unchiului.
http://www.mpifma.ro/ascensoare/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu