duminică, 28 august 2016

Interfoane de apartament

Eram in vizita la o prietena cu o ceasca de cafea,  si stand la povesti, s-a auzit soneria de la interfon. Din instinct m-am ridicat sa ma uit pe fereastra, sa vad cine suna, numai ca nu avea vedere spre usa blocului. Prietena mea vazand ca sunt asa curioasa mi-a aratat ceva.  Langa usa apartamentului,  era instalat interfonul, aveam toate raspunsurile. Interfonul ei avea video, puteam vedea in timp real cine este la scara blocului, ce fel de musafiri vor sa vina in vizita. I-am zis ca tare mi-ar placea si mie sa am si eu un asemenea interfon. imediat a venit cu solutia, unde se comercializeaza interfoane pentru apartamente  care sa ma ajute sa aflu cine suna la usa. La Electrainstal.ro gasesti interfoane pentru apartamente, interfon de apartament, interfoane de interior, ceea ce te face sa te simti mai bine. Sunt unele zile cand vrei sa m ai lenevesti in pat, sa ai o cafea la pat.  Cafeaua boabe espresso este cea mai buna cafea si te ajuta sa nu mai fii posaca toata ziua. Cateodata, mi se intampla chiar in astfel de zile sa ma pomenesc sa imi apara musafiri.  
Interfonul meu din casa nu este ca al ei, de aceea vreau neaparat sa imi cumpar si eu ca al ei, un interfon de apartament. Asa ca m-am hotarat sa apelez la aceasta firma si sa imi cumpar un interfon bun, sa aflu cine suna la usa fara sa ma complic prea mult. Chiar nu am chef mereu de musafiri, asa ca un interfon de apartament este ceea ce imi doresc.

"Electra Instal - www.electrainstal.ro - comercializeaza si monteaza sisteme de interfonie si videointerfonie pentru blocuri, vile, cladire rezidentiale sau birouri. Partener autorizat ELECTRA pentru instalare si service interfoane si videointerfoane. Principiile pe care se bazeaza afacerea noastra sunt seriozitatea si respectul pentru clienti. Si pentru ca munca bine facuta isi face singura reclama, foarte  isi face singura reclama, foarte multi dintre clientii nostri au apelat la serviciile noastre in urma recomandarilor facute de alti clienti satisfacuti.
Intre interfoanele audio Electra se numara interfoane pentru blocuri si apartamente - sistem digital Semiduplex, interfoane audio pentru BLOCURI SISTEM DIGITAL DUPLEX, dar si interfoane pentru case si vile.
inter

interfoane

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu