duminică, 23 octombrie 2016

Servicii funerare

Ma suna prietena mea intr-o zi si imi spune ca a murit mama ei. Ce jale, ce tristete... Inca nu imi venea sa cred ca s-a dus cea mai buna femeie dupa lume. Trebuia sa fiu puternica, sa o ajut pe prietena mea care suferea foarte mult ca se prapadise mama ei. Mai intai trebuia sa fiu cu capul pe umeri si sa ma gandesc ce trebuie cumparat pentru o inmormantare. Am gasit servicii funerare nonstop, ceea ce m-a linistit foarte mult. I-am spus prietenei mele sa apelam la aceasta firma pentru servicii funerare, si chiar a fost incantata de preturile lor si mai ales de serviicile lor foarte prompte.
Aceasta firma  de pompe funebre  reuneste
intr-un singur loc toate informatiile necesare de care dumneavoastra aveti nevoie la pierderea unei persoane dragi.
Ofera  servicii funerae complete non stop  de la consultanta pana la organizarea intregului eveniment funerar si asigura preluarea, manipularea,constatarea decesului, imbalsamarea , toaletarea decedatului  precum si  transportul  funerar. 
Am fost foarte multumite  de aceasta firma de pompe funebre, sunt foarte seriosi, si ne-a ajutat cu foarte multa promptitudine, si ne-a oferit sfatul si ajutorul de care am avut nevoie. Sunt non-stop la dispoziţia  fiecarui om asigurand servicii funerare complete.
Este foarte greu cand iti moare cineva, siferi foarte mult, doar timpul te poate ajuta sa treci mai departe si sa te linistesti dupa cata suferinta ai indurat. Imi parea tare rau dupa mama prietenei mele, fusese o femeie deosebit de buna si te intelegea mereu cand aveai o problema. 
De aceea am ajutat-o pe prietena mea cu ce am putut, mai ales cand am gasit servicii funerare stiam ca am facut alegerea cea mai buna, sfatuind-o sa apelam cu incredere la aceasta firma serioasa. 
Imi aduc aminte ca a fost foarte multumita de sfatul meu si am putut sa ii facem inmormantarea cum trebuia, ''ca la carte'', e o vorba din batrani.  C u timpul am incercat sa o linistesc, nu mai vroiam sa o vad cat sufera dupa mama ei, dar cu ajutorul bunului Dumnezeu a reusit sa treaca cu bine din suferinta care ii apasa sufletul si inima.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu