luni, 24 octombrie 2016

Ski Bulgaria

Nepotul este un impatimit al sporturilor de iarna. M-am gandit cand o sa ia vacanta sa ii fac o surpriza mare, aceea de a-i oferi un cadou care sa includa o calatorie in Bulgaria. 
Si ce era mai potrivit pentru el decat Oferte Ski in Bulgaria. Stiam ca se va bucura de cadoul meu, mai ales  ca lui ii place foarte mult sa schieze si sigur se va distra de minune la Ski Bulgaria.
Aceste Oferte de Ski Bulgaria sunt tot ce si-ar putea dori cineva pentru o vacanta de vis. Imi pare rau ca nu am invatat si eu sa schiez, dar macar nepotul meu se va bucura din plin de atractiile partiilor. 
Sper ca anul viitor voi ajunge si eu in Bulgaria, dupa ce imi va povesti nepotul meu experientele placute prin care a trecut.
Ce minunata si distractiva va fi vacanta nepotului meu, mai ales cand ii voi povesti ca am gasit acele Oferte de Ski Bulgaria. Parca eu trebuia sa plec in vacanta de iarna la Ski Bulgaria, asa emotii aveam, dar gandindu-ma la nepotul meu imi si imaginam
prin ce va trece cand va afla ca pleaca intr-o tara straina, unde a sperat mereu sa ajunga mai ales ca auzise multe lucruri extraordinare despre partiile de ski din Bulgaria.
Minunata vacanta in Bulgaria va avea nepotul meu, stiam ca ii voi aduce zambetul pe buze. 
Despre cei interesati despre Tui-Travelcenter.ro , va pot oferi cateva detalii:
''Timpul a devenit un bun de mare valoare in societatea noastra.
Timpul liber pentru familie, prieteni, partener sau pentru noi insine este din ce in ce mai scurt si doar in vacanta il mai recuperam!
TUI TravelCenter vine cu o noua directie si propune sa facem impreuna un pas mare dinspre "Vacanta pentru toti"
''Grupul Eurolines crede ca este nevoie de o retea de agentii de turism in care notiuni ca siguranta pachetului turistic vandut si personalizarea vacantei sa nu fie concepte fara continut, ci sa se traduca printr-o consultanta de calitate in momentul cumpararii pachetului, prin oferirea celei mai largi palete de destinatii si hoteluri in exclusivitate si prin garantarea unei vacante in adevaratul sens al cuvantului''.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu