duminică, 27 noiembrie 2016

Halate medicale

Acum ceva timp, intr-o vara, am lucrat intr-un laborator de prajituri. Trebuia sa port mult alb, de la boneta pana la papuci, dar daca stiam atunci ca as putea sa port si altceva in afara de bluza si pantaloni albi, sigur mi-as fi cumparat Halate medici Dispotrading.
Oare cum as fi aratat daca atunci aveam un  halat medic? Cum m-ar fi privit colegii? Probabil, cu un pic de invidie, dar nu cu rautate. 
In opinia mea la ora actuala ar trebui  ca in laboratoarele de cofetarie sa se poata purta si halate medicale, mai ales
ca acestea sunt de o calitate foarte buna, si chiar te poti mandri cu ele, atat de frumoase sunt.
Cand am intrat pe site-ul Dispotrading.ro, si am vazut tot felul de halate medici am zis ca nu este adevarat. De ce nu am avut si eu norocul atunci cand am lucrat in acea vara la laboratorul de prajituri sa am si eu un halat medic, sa nu mai fiu nevoita sa port atatea haine pe mine, dar sincer nu am stiut de aceste halate medicale de la aceasta firma.
Dar, eu, sper ca personalul de la laboratorul de prajituri va putea sa poarte si halate medicale, sunt chiar frumoase, de o buna calitate, si la preturi accesibile.
As vrea sa recomand tuturor persoanelor care lucreaza intr-un domeniu unde necesita mult alb, sa isi cumpere halate medici, sunt foarte usor de intretinut, au un material foarte bun, si sunt foarte comode.
Daca vreodata in viata asta o sa mai lucrez in domeniul cofetariei, cu siguranta imi voi cumpara un halat medical de la Dispotrading.ro, atat de mult m-au incantat placut, si cu siguranta sunt exact asa ca in pozele dupa site, dar mai ales cand am vazut ca sunt de cea mai buna calitate.
Dar, totusi, de ce trebuie sa astept sa lucrez iar intr-un laborator de prajituri, cand pot sa imi cumpar sa il port prin casa, trebuie neaparat sa ma vada cineva imbracata cu un halat medical.. Nu cred, asa ca m-am hotarat voi face comanda online la acest site si imi voi cumpara un halat medic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu